اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کارشناس مسائل سیاسی خراسان جنوبی:

ایران با مانع‌تراشی‌های غرب دست از انرژی هسته‌ای برنمی‌دارد

کارشناس جنگ نرم و مسائل سیاسی خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن به دنبال مانع‌تراشی در دستیابی ایران به انرژی هسته‌ای‌ است، گفت: ملت ایران با مانع‌تراشی غرب دست از انرژی هسته‌ای برنمی‌دارد.

ایران با مانع‌تراشی‌های غرب دست از انرژی هسته‌ای برنمی‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، مهدی فنودی در سلسله نشست‌ها و گفت‌وگوهای خبرگزاری فارس که صبح امروز با موضوع انرژی هسته‌ای برگزار شد، اظهار کرد: دستیابی به انرژی پاک هسته‌ای کشور را از وابستگی به اقتصاد تک محصولی نجات می‌دهد.

وی با اشاره به آلودگی محیط زیست، تمام شدن ذخایر نفت و گاز و عدم تجدید‌پذیری آن افزود: نقش گسترش فناوری هسته‌ای برای رشد و توسعه کشور بسیار مهم است.

دشمن به دنبال مانع‌تراشی در دستیابی به انرژی هسته‌ای‌ است

کارشناس جنگ نرم در خراسان جنوبی ادامه داد: استفاده از انرژی تولید شده در نیروگاه‌های هسته‌ای بسیار مفیدتر و بهتر از بهره‌گیری از سوخت‌های فسیلی است چرا که موجب آلودگی کمتر محیط زیست می‌گردد.

فنودی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب همواره در راستای دستیابی به انرژی هسته‌ای مانع تراشی‌هایی می‌کنند، افزود: ایجاد این مانع‌تراشی‌ها بهانه‌ای بیش نیست.

وی هدف اصلی دشمن در انرژی پاک هسته‌ای را مانع‌تراشی در برابر رشد و تداوم اسلام و انقلاب اسلامی در صحنه جهانی دانست.

ایران نیازمند کشورهای غربی نیست

کارشناس مسائل سیاسی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نظام اسلامی با حفظ استقلال خود توانسته به بسیاری از علوم نوین جهان دست یابد، اضافه کرد: ایران نباید نیازمند کشورهای غربی باشد.

فنودی تصریح کرد: دشمن نمی‌تواند شاهد پیشرفت‌های روزافزون دانشمندان باشد و دشمن با از میان برداشتن متخصصان و دانشمندان ایرانی سعی در توقف پیشرفت‌های علمی دارد.  

وی اذعان داشت: دستیابی به فناوری هسته‌ای و تاثیر آن بر پایه علوم و رشد، کشور را در عرصه‌های مختلف اقتصادی بی‌نیاز از سایر کشور‌ها نموده و سبب شکوفایی استعدادهای کشور می‌شود.

فناوری هسته‌ای در علوم پزشکی در دو بخش تشخیص و درمان امید بخش است

کارشناس جنگ نرم در خراسان جنوبی در ارتباط با فناوری نوین در علوم پزشکی یادآور شد: فناوری نوین هسته‌ای در علوم پزشکی در دو بخش تشخیص و درمان، امید‌بخش سلامت نسل آینده است.

فنودی اظهار کرد: در حوزه‌های کشاورزی و دامپزشکی، فناوری هسته‌ای در اصلاح‌ نژاد و ایمن‌سازی محصولات بسیار مفید است.

وی با بیان اینکه شهدا و دانشمندان هسته‌ای بیشترین کمک را در عرصه دستیابی به این فناوری دارند، گفت: همه پیشرفت‌ها و توسعه کشور مرهون خون شهدا و نتیجه تداوم و ایستادگی ملت ایران در برابر فشارهای دشمن است.

این کارشناس مسایل سیاسی خراسان جنوبی متذکر شد: پیشرفت حق ملت ایران بوده و تمامی حقوق ملت ایران با پیشرفت در تمام حوزه‌ها تامین می‌شود.

انتهای پیام/69015/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول