اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رزن در مجلس:

انرژی هسته‌ای بهانه است / هدف غرب مقابله با اصل نظام است

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنی با ایران به بهانه استفاده از انرژی هسته‌ای تنها و تنها با هدف مقابله با اصل نظام انجام می‌شود.

انرژی هسته‌ای بهانه است / هدف غرب مقابله با اصل نظام است

عطاء‌الله سلطانی‌صبور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه دستیابی به انرژی هسته‌ای توسط ایران موجب فخر و مباهات آزادی‌خواهان جهان شده است، افزود: با وجود اعمال فشارهای بسیار از سوی دشمنان، جمهوری اسلامی با خودباوری جوانان خود توانست به فناوری هسته‌ای دست یافته و در مسیر صلح‌آمیز آن را به کار گیرد.

وی با بیان اینکه بحث انرژی هسته‌ای تبدیل به مطالبه عمومی ایرانی‌ها شده است، تأکید کرد: لزوم برخورداری از این فناوری بر همگان روشن شده به طوری که هرگز حاضر به عقب‌نشینی از مواضع خود نیستند.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی سنگ‌اندازی غرب در قبال غنی‌سازی و فعالیت‌های هسته‌ای ایران را بهانه‌ای برای دشمنی با جمهوری اسلامی دانست و گفت: نظام سلطه نمی‌خواهد ایران وارد باشگاه علمی شود به همین دلیل به انحای مختلف با ایران مخالفت می‌کند.

وی تأکید کرد: دنیای استکبار از استقلال ایران خشمگین و ناراحت است به همین دلیل قصد دارد با ایجاد مخالفت مانع از برخورداری نظام اسلامی از انرژی‌های نو شود.

سلطانی‌صبور در پایان سخنانش با اشاره به اینکه کشورهای غربی مخالف پیشرفت و توسعه کشور هستند، ابراز داشت: دشمنی با ایران به بهانه استفاده از انرژی هسته‌ای تنها و تنها با هدف مقابله با اصل نظام انجام می‌شود.

انتهای پیام/89002/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول