اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد:

حماسه سیاسی 24 خرداد دشمنان را ناامید می‌کند

فرماندار عنبرآباد گفت: ملت ایران مانند انتخابات گذشته حضور پرشور و پررنگی را در انتخابات دارند و قطعا با حماسه سیاسی 24 خرداد دشمنان اسلام برای همیشه ناامید می‌شوند.

حماسه سیاسی 24 خرداد دشمنان را ناامید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، ولی‌محمد مشایخی صبح امروز در جلسه نشست اعضای هیئت نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی این شهرستان اظهار داشت: همه ما به عنوان مجریان و ناظران انتخابات وظیفه داریم در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور مطابق قانون حرکت تا بتوانیم، حماسه سیاسی را که مردم ایران اسلامی در 24 خرداد رقم می‌زنند، صیانت کنیم.

وی صیانت از آرای مردم را مهم‌ترین وظیفه دانست و بیان داشت: آرای مردم حق‌الناس است و مسئولان برگزاری باید به نحو احسن این انتخابات را برگزار کنند.

فرماندار عنبرآباد حضور مردم را در پای صندوق رأی بسیار مهم تلقی کرد و افزود: ملت ایران مانند انتخابات قبلی حضور پرشور و پررنگی را در انتخابات دارند و قطعا حماسه سیاسی در 24 خرداد رقم می‌خورد و دشمنان اسلام برای همیشه ناامید می‌شوند.

مشایخی گفت: مردم همان‌گونه که تاکنون پشت سر رهبر انقلاب بوده‌اند تا آخرین قطره خون از ولایت فقیه و جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

عنایت سالاری رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان عنبرآباد نیز بیان داشت: هیئت نظارت خود را به عنوان امین مردم قرار می‌دهد و آنچه قانون مشخص کرده اجرا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هیچ کسی حق ندارد، نظر خود را در روند انتخابات دخالت دهد، خاطر نشان کرد: امیدواریم با تعامل و هماهنگی با هیئت اجرائی و سایر دستگاه‌ها انتخاباتی سالم را برگزار کنیم.

انتهای پیام/80005/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول