اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد چهارمحال و بختیاری:

فراخوان جشنواره شعار سال در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از توزیع فراخوان جشنواره فرهنگی هنری شعار سال 92 در این استان خبر داد.

فراخوان جشنواره شعار سال در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

حسین گنجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: این جشنواره در راستای تبیین و اشاعه فرهنگِ شعار سال جدید همزمان با پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام شد.

وی، اشاعه و فرهنگ‌سازی مفهوم شعار سال جدید بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را مهم‌ترین هدف از برگزاری این جشنواره دانست و افزود: گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با شعار سال جدید، شناسایی و ارج نهادن به پدیدآورندگانی که به موضوع نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اهتمام دارند و استفاده از ظرفیت‌های متنوع فرهنگی و هنری برای بهره‌برداری در رسانه‌های کشور از دیگر اهداف این جشنواره است.

گنجی با اشاره به محورهای این جشنواره، تصریح کرد: طراحی و گرافیک، عکاسی با دوربین حرفه‌ای، آماتوری و گوشی همراه و پیامک از محورهای این جشنواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بر ضرورت تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: همه افراد در هر عرصه و حوزه‌ای که هستند موظفند تا در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام‌های مهمی در اجرای شعار سال بردارند.

این مسئول با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری از وجود هنرمندان ولایی و انقلابی خوبی برخوردار است، اذعان داشت: پیش‌بینی می‌شود هنرمندان استان از این جشنواره استقبال خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/68004/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول