اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی قزوین عنوان کرد

محرومیت‌زدایی جلوه‌ دیگری از شعار امسال رهبر انقلاب

رئیس سازمان بسیج سازندگی قزوین محرومیت‌زدایی را جلوه‌ دیگری از شعار امسال مقام معظم رهبری عنوان کرد.

محرومیت‌زدایی جلوه‌ دیگری از شعار امسال رهبر انقلاب

حمیدرضا الله‌بداشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال از طرف رهبر معظم انقلاب به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، بسیج سازندگی به فعالیت‌های مختلف پرداخته که برای تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است.

وی اضافه کرد: امسال که سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی است، بسیج سازندگی با برنامه‌های مختلف در مناطق دور‌دست به فعالیت می‌پردازد.

الله‌بداشتی عنوان کرد: بسیج سازندگی در ایام نوروز به فرمایشات رهبری جامه عمل پوشانده تا بتواند با کمک به مردم در نقاط مختلف یاری‌رسان آنان باشد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین خاطر نشان کرد: اجرای هفت اردو توسط دانشجویان جهادی و محلات در هفت قالب عمرانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی که در مناطق دور‌افتاده انجام گرفته از کارهای بسیج سازندگی در ایام نوروز امسال بوده است.

الله‌بداشتی اضافه کرد: فعال کردن دبیرخانه اقتصاد مقاومتی، پیش‌بینی ایجاد بازارچه که تولیدات اقتصاد مقاومتی در آن عرضه می‌شود، اردیبهشت ماه راه اندازی خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: آمادگی فعالیت 110 گروه جهادی بسیجیان استان در راستای تحقق شعار سال و محرومیت زدایی در مناطق محروم استان از جمله کارهای است که توسط بسیج سازندگی در سال جدید انجام می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در بخش اقتصاد مقاومتی در پنج عرصه از 14 عرصه، بسیج سازندگی به آن خواهد پرداخت.

الله‌بداشتی ادامه داد: تولید مرغ، تولید ماهی، تولید کود ورمی کمپوست، پرورش قارچ که از مهمترین کارهای این سازمان است که توسط مردم و بسیجیان در سال جاری صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/77010/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول