اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی کنگان خبر داد

ضبط و معدوم‌سازی 156 کیلوگرم انواع گوشت قاچاق

رئیس شبکه دامپزشکی کنگان از ضبط و معدوم‌سازی 156 کیلوگرم انواع گوشت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

ضبط و معدوم‌سازی 156 کیلوگرم انواع گوشت قاچاق

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، محمد انبارکی‌مطلق صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظارت بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی از مهم‌ترین برنامه‌های دامپزشکی در راستای سالم‌سازی جامعه است و در این راستا از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: در سال گذشته شاهد نظارت خوبی بر مراکز توزیع مواد غذایی بودیم که این امر در سال جدید نیز تداوم خواهد داشت.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کنگان از ضبط و معدوم‌سازی 156 کیلوگرم انواع گوشت در کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: 156 کیلوگرم انواع گوشت‌های قاچاق غیر‌بهداشتی از یکی از غذا فروشی‌ها و رستوران‌های کنگان توسط بازرسان شبکه دامپزشکی کنگان کشف شد.

انبارکی مطلق تصریح کرد: طی بازرسی‌های به‌ عمل آمده در طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه نوروز، 156 کیلوگرم انواع گوشت‌های قاچاق غیر‌بهداشتی از یکی از غذا فروشی‌ها و رستوران‌های کنگان توسط بازرسان شبکه دامپزشکی کنگان کشف شد.

وی افزود: پس از کشف این محموله غیر بهداشتی، محموله گوشت غیر‌بهداشتی ضبط و به منظور انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد که پس از انجام مراحل قانونی، نسبت به معدوم‌سازی گوشت‌های قاچاق و غیر‌بهداشتی اقدامات لازم به‌ عمل آمد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کنگان گفت: فعالیت‌های اکیپ‌های بازرسی و بهداشتی در طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه نوروز از 26 اسفند‌ماه آغاز می‌شود و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت و اکیپ‌ها در دو شفیت کاری از ساعت 8 الی 20 هر روز  کشتارگاه‌های دام و همچنین تمامی مراکز توزیع و عرضه را تحت نظارت خود دارند.

انتهای پیام/2451/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول