اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد گلپایگان:

خبرنگاران با قلم خود در سال حماسه سیاسی بدرخشند

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان گفت: وظیفه خبرنگاران و هنرمندان این است که با پوشش خبری مناسب و با قلم خود در سال حماسه سیاسی بدرخشند.

خبرنگاران با قلم خود در سال حماسه سیاسی بدرخشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان مرتضی محمدی بعد از ظهر امروز در دیدار با مسئولان انجمن‌های هنری و اصحاب رسانه گلپایگان اظهار کرد: احترام به هنرمندان یک جامعه نشانه فرهنگ و اعتلای بالای آن جامعه است و هنرمندان همواره از جایگاه ویژه‌ای بین مردم برخوردار بوده‌اند.

وی با بیان اینکه مسئولان انجمن‌های هنری مانند انجمن‌های ادبی، نمایش، داستان نویسی و خوش‌نویسی شهرستان و اصحاب رسانه بال‌های تنومند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می‌شوند، تصریح کرد: با رعایت قانون و مقررات، همدلی و وفاق باید برای ارتقای سطح فرهنگ شهرستان گلپایگان بکوشیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان با اشاره به اینکه مطبوعات باید با صراحت، صداقت، انصاف و عاقلانه قلم بزنند، گفت: خبرنگاران باید مشکلات شهرستان را بررسی کنند و برای رفع مشکلات تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا قرار داریم، تصریح کرد: وظیفه خبرنگاران و هنرمندان این است که خدمات انجام شده دولت را به اطلاع مردم برسانند و با پوشش خبری مناسب و با قلم خود در سال حماسه سیاسی بدرخشند.

محمدی از هنرمندان و اصحاب رسانه خواست با حضور چشمگیر در انتخابات نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

در این نشست صمیمی مسئولان انجمن‌های هنری و فرهنگی گلپایگان و آموزشگاه‌های آزاد گلپایگان مشکلات و توانمندی‌های حوزه کاری خود را تشریح کردند.

به گزارش فارس، مرتضی محمدی دهم فروردین ماه 92 با حکم مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به سمت سرپرستی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان منصوب و از زحمات عباس ابراهیمی تقدیر شد.

انتهای پیام/63014/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول