اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی واحد اردبیل:

خلق حماسه برای هر ایرانی یک تکلیف است

رئیس جهاد دانشگاهی واحد اردبیل گفت: خلق حماسه برای هر ایرانی باید یک تکلیف دینی، شرعی و ارزشی باشد تا بسیاری از اهداف به ثمر بنشیند.

خلق حماسه برای هر ایرانی یک تکلیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر قاسمی عصر امروز در نشست هم‌اندیشی با اعضای واحد استان اردبیل در سال مزین به حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: برای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی هر ایرانی باید نقش خود را به درستی ایفا کند.

وی با بیان اینکه سال 92 سال حماسه برای مردم ولایی ایران اسلامی است، تصریح کرد: ‌از چند سال پیش بحث و دغدغه‌های اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری شروع شده که امسال نیز با توجه به انتخابات 24 خرداد این نامگذاری همراه با حماسه سیاسی و اقتصادی بوده است.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد اردبیل با بیان اینکه با حضور ملت مسلمان در انتخابات سرنوشت‌ساز شاهد حماسه‌ای دیگر در کشور خواهیم بود، خاطرنشان کرد: باید نشان دهیم نسلی هستیم که 34 سال پیش در مقابل طاغوت ایستاده‌ایم و این انقلاب را به پیروزی رساندیم.

این مسئول اضافه کرد: باید در سال 92 با برنامه‌ریزی مناسب در انجام وظیفه و عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب گام برداریم و یقین بدانیم که رهنمودهای معظم‌له چراغ راه فعالیت‌های مختلف در جامعه است.

قاسمی با درخواست از مدیران و کارکنان واحد اردبیل برای زمینه‌سازی حماسه سیاسی و اقتصادی بیان کرد: ضروری است تا فعالانه و از طریق انجام برنامه‌های اثرگذار نقش خود را به عنوان جهادگران عرصه علم و فناوری دوشادوش آحاد ملت ایفا کنیم و به دشمنان این مرز و بوم ثابت کنیم که پشتیبان این نظام ولایی هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس جهاد دانشگاهی واحد اردبیل به تقارن آغاز سال جدید با ایام فاطمیه اشاره کرد و ادامه داد: بانوان ما باید بتوانند با الگوگیری از زندگی سرشار از حکمت و درس آن حضرت و جاری کردن آن در زندگی خود در تربیت فرزندان صالح بکوشند.

قاسمی گفت: ‌به عنوان یک مسلمان و معتقد به آخرت و معاد تحویل سال فرصت زندگی دوباره برای ما است تا نقاط قوت و ضعف خود را بسنجیم و با برنامه‌ریزی مناسب در کنار طبیعت و تغییرات آن از گذشته عبرت گرفته و به سوی آینده حرکت کنیم.

وی با اشاره به فعالیت جهاد دانشگاهی در اردبیل افزود: سال 91 سال پرتلاش همراه با نتایج و موفقیت‌های خوبی برای این مجموعه بود که امیدواریم در سال جدید نیز با همتی مضاعف بتوانیم در تحقق مطالبات و خواسته‌های مردم و همچنین رفع نیازها تلاشی مضاعف داشته باشیم.

در این جلسه هر یک از اعضای جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل نیز به ارایه پیشنهادات و راهکارهای خود در مورد اجرای برنامه‌های سال 92 پرداختند.

انتهای پیام/62006/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول