اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هیرمند:

رسیدگی به امور جانبازان یک تکلیف شرعی است

فرماندار هیرمند گفت: رسیدگی به امور جانبازان و ایثارگران برای همه مسئولان یک تکلیف و وظیفه شرعی است.

رسیدگی به امور جانبازان یک تکلیف شرعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، سلطانعلی دهمرده صبح امروز در دیدار با جانبازان بالای 70 درصد و همرزم هشت سال دفاع مقدس در شهرستان هیرمند اظهار داشت: ایثارگری و شهادت در طول پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، ضامن امنیت، بقا، پیشرفت و آبادانی کشور است از این رو رسیدگی به امور جانبازان و ایثارگران برای همه مسئولان یک تکلیف و وظیفه شرعی است.

این مسئول یادآور شد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با رشادت‌ها و ایثارگری‌هایشان توانستند فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنند.

فرماندار هیرمند اضافه کرد: جانبازان هشت سال دفاع مقدس نیز در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کردند و ملت ایران هم با الگو گرفتن از این رشادت‌ها توانستند قله‌های پیشرفت و ترقی را طی کنند.

دهمرده تصریح کرد: جانبازان در مجاهدت‌های خود بخشی از جسم و سلامتی‌شان را در راه خدا انفاق کردند و در حال حاضر جانبازان ارزنده‌ترین یادگارهای دوران حماسه دفاع مقدس هستند.

وی افزود: همان‌طوری که در هشت سال دفاع مقدس، جانبازان عزیز با اطاعت از رهبر کبیر و فرزانه انقلاب حماسه بزرگ پیروزی را خلق کردند امید می‌رود که با یاری خداوند بنا به فرموده مقام معظم رهبری در حماسه سیاسی و در بحث انتخابات شرکت فعال داشته تا برای همیشه چشم طمع بیگانگان از این کشور قطع شود.

جانباز میرزایی شهرکی، جانباز نابینای 70 درصد در ادامه این دیدار اذعان داشت: ما برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت از مقام عظمای ولایت حاضریم بقیه جان خود را هم فدای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی کنیم.

انتهای پیام/75002/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول