اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای مشورتی خانواده شهدا و ایثارگران سمنان:

خانواده شهدا و ایثارگران در بسترسازی انتخابات نقش بی‏بدیلی دارند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای مشورتی خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان سمنان گفت: خانواده شهدا و ایثارگران در بسترسازی لازم برای حضور گسترده مردم در انتخابات خرداد ماه 92 نقش بی‏بدیلی دارند.

خانواده شهدا و ایثارگران در بسترسازی انتخابات نقش بی‏بدیلی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در جلسه شورای مشورتی خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان سمنان اظهار داشت: به برکت خون شهید شاطری، شهر سمنان و ایران اسلامی مزین به فضای معنوی فرهنگ شهادت و ایثار شده است.

وی با بیان اینکه راه شهادت هم‏چنان باز است، ادامه داد: خداوند به بندگان مخلص و لایق خود نعمت شهادت را اهدا می‏کند و نمونه بارز آن شهید شاطری است.

رئیس شورای مشورتی خانواده شهدا و ایثارگران سمنان با تقدیر از حضور مردم در مراسم یادبود شهید شاطری، حضور مردم را در صحنه‏های مختلف انقلاب، عامل ناامیدی دشمنان به ویژه در مناسبت‏های ملی و مذهبی که مهم‏ترین آن انتخابات خرداد 92 است، دانست.

سعدالدین تصریح کرد: خانواده شهدا و ایثارگران با توجه به جایگاه و منزلت اجتماعی و اثرگذاری که در اقشار مختلف مردم دارند، در بسترسازی لازم، برای حضور گسترده مردم در انتخابات نقش بی‏بدیلی ایفا می‏کنند.

رستگار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سمنان نیز در این جلسه، با گزارشی از اقدامات و مصوبات شورا در سال 91 گفت: مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران، از جمله درمان آنها در این جلسات پیگیری و منتج به نتیجه شده که رضایت خانواده شهدا را به همراه داشته است.

پدر شهید عربی و از معتمدان شورای مشورتی خانواده شهدا و ایثارگران این شهرستان نیز در این جلسه، با اشاره به ضرورت راه‏اندازی تشکل فرزندان شهید در سمنان، خواستار حفظ و جایگاه فرزندان شاهد، در سطح جامعه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان سردار شاطری یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که در طول سال‏های جنگ تحمیلی با تمام وجود، در حوزه‏های مهندسی جنگ فعالیت داشت.

وی همچنین به عنوان یک سرباز ولایت‏مدار و گوش به فرمان امام و رهبر، در سال‏های اخیر نیز به بازسازی مناطق آسیب‏دیده لبنان در جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی مشغول شد که این امر سرمنشاء بسیاری از خیرات و برکات برای مردم مظلوم لبنان بود.

این سردار رشید اسلام، در مسیر دمشق به بیروت به منظور انجام کارهای ستاد بازسازی، به دست حامیان و مزدوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

این شهادت، مزدی بود که سردار شاطری بعد از عمری مجاهدت و ممارست در راه خدا و احیای ارزش های اسلامی و نیز، خدمت به مردم مظلوم و مستضعف لبنان از خداوند تبارک و تعالی گرفت و امیدواریم شفاعت ایشان در روز قیامت نصیب حال ما نیز شود.

انتهای پیام/2249/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول