اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید فیروزکوه:

اشتغال فرزندان جانبازان بالای 70 درصد اجرایی شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه گفت: اشتغال فرزندان جانبازان بالای 70 درصد در دستگاه‏های دولتی باید مطابق قوانین موجود اجرایی شود.

اشتغال فرزندان جانبازان بالای 70 درصد اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ابوالقاسم مهری، فرماندار شهرستان فیروزکوه امشب همراه با فرمانده سپاه فیروزکوه، رئیس و معاون بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان به دیدار و سرکشی تنی چند از خانواده‏های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان شهرستان پرداخت.

منزل «سیداحمد حسینی»، جانباز 70 درصد و روشن‏دل فیروزکوهی مقصد نخست این دیدارها بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه در این دیدار اظهار داشت: اشتغال فرزندان جانبازان بالای 70 درصد مطابق قوانین موجود باید اجرایی شود.

حبیب‏الله امیری افزود: دو فرزند پسر این جانباز بزرگوار، ترم آخر تحصیلی را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه پشت سر می‏گذرانند و امید می‏رود در آینده‏ای نزدیک در جایی مناسب و مطابق تخصص‏های اکتسابی‏شان مشغول به کار شوند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه نیز در پایان این دیدارها، با اشاره به تاکید مؤکد استاندار تهران بر رعایت سهمیه اشتغال ایثارگران به همه مدیران کل دستگاه‏های اجرایی استان تهران، اهتمام فرزندان در نگهداری از پدری جانباز را ستودنی و قابل تقدیر دانست.

ابوالقاسم مهری تصریح کرد: مطابق وعده بزرگان دین، عمل نیک فرزندان دارای فیض عظیمی است و قطعا از ثوابی هم‏پای مجاهدت فی سبیل‏الله بهره‏مند خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران؛ حسینی که متولد سال 1343 شهرستان فیروزکوه بوده، پس از اتمام تحصیلات، در سال 1362 در لباس مقدس سربازی عازم جبهه‏های نبرد حق علیه باطل شد.

وی پس از اتمام 18 ماه خدمت در حالی که در منطقه عملیاتی کردستان به گذراندن شش ماه خدمت احتیاط مشغول شده بود، در آذر ماه سال 1363 در نبرد با گروهک تروریستی «کوموله» در منطقه «دیوان دره» با پرتاب نارنجک دستی دشمن از ناحیه هر دو چشم دچار جراحت شده و ترکش‏هایی نیز در بدن او بر جای ماند.

انتهای پیام/2568/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول