اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل:

پیشرفت 52 درصدی مرکز توانبخشی ایثارگران اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از پیشرفت 52 درصدی مرکز توانبخشی ایثارگران اردبیل که از مصوبه هیئت دولت در سفر چهارم بود، خبر داد.

پیشرفت 52 درصدی مرکز توانبخشی ایثارگران اردبیل

میر ودود سید شنوا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل به فعالیت بیمارستان ایثار در چهار بخش اشاره کرد و اظهار داشت: سه بخش این بیمارستان شامل مراقبت و نگهداری از جانبازان و یک بخش ویژه بیماران اعصاب و روان است که بیش از 200 جانباز در آن پذیرش شده‌اند.

سید شنوا بیماری اعصاب و روان را مزمن و غیرقابل درمان توصیف کرد و گفت: ما در این بیمارستان به صورت چرخشی و ثابت در خدمت ایثارگران و جانبازان هستیم به طوری که در ارزیابی سال‌جاری در بین بیمارستان‌های اعصاب و روان بیمارستان ایثار اردبیل رتبه اول را به دست آورد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود فعالیت دو سالن ورزشی در مرکز استان، فعالیت‌های اردویی اعم از داخل و خارج استان اردبیل را یادآور شد و اظهار داشت: مجموعه توانبخشی اردبیل که مصوبه سفر ریاست‌ جمهوری است و سال 88 کلنگ‌زنی شده هم‌اکنون با 52 درصد پیشرفت در حال اجرا است.

وی ادامه داد: این پروژه هم‌اکنون 52 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و جزو پروژه‌های مهر ماندگار است و در فضای 13 هزار و 500 متر مربع در فازهای مختلف اجرا می‌شود.

این مسئول اظهار داشت: تا پایان عمر دولت خدمتگزار فاز اول آب‌درمانی و استخر این پروژه افتتاح می‌شود که تلاش می‌کنیم این افتتاح خرداد سال آینده صورت بگیرد.

سید شنوا در ادامه از راه‌اندازی موزه شهدا در استان اردبیل با همکاری میراث فرهنگی و در ساختمان تاریخی رضازاده در اوچ‌دکان خبر داد و افزود: در فضای یک‌هزار متر مربع این موزه آثار 3 هزار و 400 شهید استان، جانبازان و ایثارگران در معرض دید عموم خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در پایان اظهار داشت: این پروژه با 89 درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله اجرا است و علیرغم کمبود اعتبارات انتظار داریم سوم خرداد سال آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/62007/م20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول