اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید چرام خبر داد

برگزاری کمیسیون پزشکی ایثارگران در چرام

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید چرام از برگزاری کمیسیون مشورتی جانبازان به تعداد 80 نفر توسط پزشکان در شهرستان چرام خبر داد.

برگزاری کمیسیون پزشکی ایثارگران در چرام

جهانشیر افراخته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران از نهادهای انقلاب اسلامی است که بنیان اولیه آن بر اساس فرمان 10 ماده‌ای امام خمینی (ره) خطاب به شورای انقلاب و دولت موقت در 22 اسفند 1358 به منظور رسیدگی به وضعیت خانواده‌های شهدا و همچنین رسیدگی به امور معلولین و آسیب‌دیدگان انقلاب اسلامی تشکیل شد.

رئیس بنیاد شهید چرام اضافه کرد: پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن قرائت فاتحه و تجدید میثاق با شهیدان و امام شهیدان به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند.

وی با بیان این فرموده امام خمینی (ره) که « باید رسیدگی کامل به خاندان شهدا و آسیب‌دیدگان و معلولان در این راه چه در حال انقلاب و چه قبل و بعد آن به نحو احسن و با مراعات احترام آنان بشود»، گفت: اولویت فرهنگی، اولویت اقتصادی، اولویت در استخدام و اولویت در سایر خدمات از وظایف بنیاد شهید در جهت خانواده شهدا است.

این مسئول با اشاره به اهداف تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران، احیا، حفظ و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه، زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان انقلاب اسلامی و حفظ آثار آن‌ها، تجلیل، تکریم، صیانت و حمایت از خانواده‌های معظم شاهد، خوداتکایی و قانونمند کردن ارائه خدمات به آنان و بسیج امکانات نظام به منظور گسترش فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی را از مهم‌ترین محورهای فعالیت‌های این نهاد انقلابی دانست.

افراخته به فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام اشاره کرد و ابراز داشت: در آستانه سالروز تأسیس بنیاد شهید همراه فرماندار و امام جمعه چرام دیداری با خانواده معظم شهدا صورت گرفت که در این دیدار به بررسی مشکلات جامعه هدف پرداخته شد.

وی افزود: همچنین طی نشستی با اداره آموزش و پرورش شهرستان چرام موضوعاتی از قبیل قرائت وصایای شهدا در مدارس توسط دانش‌آموزان و پیگیری تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر مطرح شد.

افراخته همچنین از برگزاری کمیسیون مشورتی جانبازان به تعداد 80 نفر توسط پزشکان در شهرستان چرام خبر داد.

انتهای پیام/82002/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول