اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای اسلامی بجنورد عنوان شد

دفاع امانی از پیشنهاد شهرداری برای حمایت درمانی از ایثارگران

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی بجنورد با اشاره به پیشنهاد شهرداری برای اختصاص بودجه برای هزینه‌های درمانی ایثارگران شهرداری و خانواده آنان از این پیشنهاد دفاع کرد.

دفاع امانی از پیشنهاد شهرداری برای حمایت درمانی از ایثارگران

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابراهیم امانی ظهر امروز در نشست شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: باید جانمایی مناسبی برای ساخت این مجتمع در داخل شهر صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه هزینه‌های ساخت این مرکز از سوی بنیاد بیماران خاص کشور پرداخت می‌شود، افزود: شورای شهر و شهرداری نیز باید زمین مناسب برای ساخت این مجموعه اختصاص دهند.

امانی با اشاره به وجود بیماران خاص در بجنورد، ساخت این مرکز را در رسیدگی و کاهش مشکلات بیماران بسیار اثرگذار خواند.

وی افزود: باید شهرداری برای اختصاص زمین به این مرکز تسریع کرده تا سهمیه این مجتمع برای بجنورد به سایر نقاط کشور اختصاص نیابد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی بجنورد در بخش دیگری با اشاره به پیشنهاد شهرداری برای اختصاص بودجه برای هزینه‌های درمانی ایثارگران شهرداری و خانواده آنان از این پیشنهاد دفاع کرد.

وی اظهار کرد: این اقدام در چارچوب قانون و برای تأمین بخشی از هزینه‌های درمانی خانواده شهدا و ایثارگران این مجموعه صورت گرفته که اقدام به جایی است.

به گزارش فارس، شهرداری یک میلیارد ریال بودجه برای درمان خانواده شهدا، ایثارگران و فرزندان آنان در سال 92 پیش بینی کرده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی بجنورد همچنین نسبت به حساسیت شورا برای واگذاری اراضی به دستگاه‌ها در بوستان‌های این شهر تاکید کرد.

وی اظهار کرد: شورای شهر خاطره خوبی از واگذاری عرصه‌ها برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی در بوستان‌های بجنورد ندارد از این رو باید در مورد پیشنهادات موضوع را به دقت بررسی کند.

امانی با اشاره به اینکه کتابخانه مرکزی بجنورد و دارالقرآن از جمله مراکزی بوده که محل آن را شهرداری بر اساس مصوبه شورای شهر واگذار کرده است، افزود: این طرح‌های فرهنگی به نوبه خود مشکلاتی را در پارک‌های این شهر ایجاد کرده است.

وی در عین حال پیشنهاد اجرای برخی پروژه‌های اولویت دار و دارای اعتبار مصوب و با رویکرد فرهنگی در بوستان‌های این شهر را مثبت ارزیابی کرد.

امانی گفت: شورا باید این پیشنهاد را به عنوان اولویت در دستور کار خود قرار داده و ضمن بررسی آن زمینه‌های تسریع در اجرای آن را فراهم کند.

انتهای پیام/63002/ج30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول