اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

بالاترین خدمت به نظام از جانب شهدا و ایثارگران بود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: شهدا و ایثارگران بیشترین خدمت را به نظام و مردم کشور انجام داده‌اند و مردم ما رشادت‌ها و دلاوری‌های آنها را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی هیچ‌گاه از یاد نمی‌برند.

بالاترین خدمت به نظام از جانب شهدا و ایثارگران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز در دیدار کارکنان و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خلخال به مناسبت سالروز فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: جامعه امروز ما بیشترین خدمت از سوی شهدا و ایثارگران را در پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران به یاد دارد.

وی یادآور شد: شهدا با نهایت ایثار و جانفشانی با فدا کردن جان خود بر روی میادین مین و خاکریزها راه رزمندگان برای دفاع از کشورمان را هموار کردند و اکنون وظیفه ماست که با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ارزش‌گذاری و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران زحمات ارزشمند آنها را ارج نهیم.

فرماندار شهرستان خلخال گفت: شهدا با وقار و منطق شهادت آشنا بودند و آگاهانه قدم در راهی گذاشتند که مولایشان امام حسین (ع) پایه‌گذار آن بود.

محمدی از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خلخال خواست تا بیشترین زمان خود در خدمت را صرف خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران کرده و با توجه به مشکلات و مسائل خانواده‌های شهدا آنها را در ادامه مسیر زندگی همراهی کنند.

این مسئول تصریح کرد: در دولت نهم و دهم بحث اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگران با جدیت از سوی مسئولان استانی و کشوری پیگیری شده و به نتایج مطلوبی نیز رسیده است.

فرماندار شهرستان خلخال بیان داشت: هر چقدر در خدمت خانواده‌های شهدا باشیم، باز هم کم است زیرا امنیت و آسایش کنونی ما مرهون زحمات و جانفشانی آنان در سال‌های دفاع و حماسه بود.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: امسال نیز تلاش خواهیم کرد که بحث یادمان‌های شهدا را در روستاهای شهرستان خلخال با جدیت پیگیر باشیم و در بحث تخصیص اعتبار نیز اولویت‌ها را در مورد پروژه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران مدنظر در نظر بگیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم مطلب امینی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خلخال نیز گزارشی از عملکرد این نهاد ارائه کرد و گفت: امسال یادمان‌های شهدای شهر خلخال، کلور، هشجین و روستاهای کلی، کهران و روستای خمس در بخش مرکزی بهره‌برداری شده است.

انتهای پیام/62008/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول