اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید خرم‌دره:

ایثارگران نیازمند تکریم و احترام در مراجعه به اداره‌ها هستند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید خرم‌دره گفت: جامعه هدف ما بیش از هر چیز دیگری به تکریم و احترام در مراجعه به اداره‌ها نیازمند است.

ایثارگران نیازمند تکریم و احترام در مراجعه به اداره‌ها هستند

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، محراب علی داودی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران در تاریخ 22 اسفند ماه سال 58 به دستور امام خمینی(ره) شکل گرفت، اظهار داشت: در سال 84 و با موافقت دولت، سه نهاد بنیاد شهید، بنیاد جانبازان و ستاد آزادگان تجمیع شد.

وی با اشاره به وظایف اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس از وظایف عمده این ارگان است.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرم‌دره افزود: پاسداشت خون شهیدان، ترویج راه و فرهنگ شهیدان و افزایش و ارتقای سطح علمی و فرهنگی خانواده‌های شاهد و ایثارگر از دیگر وظایف این مجموعه محسوب می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه جامعه هدف ما بیش از هر چیز دیگری به تکریم و احترام در مراجعه به اداره‌ها نیازمند است، گفت: در سال 85 کارت ایثارگری صادر شد ولی در جامعه با مشکل مواجه شدیم.

داودی تصریح کرد: اداره‌ها در زمان ارائه کارت ایثارگری توسط ایثارگران از ایشان نامه می‌خواهند و این در حالی است که دولت اداره‌ها را موظف کرده است که کارت ایثارگری را به عنوان نامه معتبر تلقی کنند.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرم‌دره اضافه کرد: تشکیل جلسه‌های ستاد شاهد آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، پرداخت هزینه‌های کلاس‌های تقویتی جبرانی، سرانه دانش‌آموزی مداری شاهد، نیمه پراکنده، نیمه متمرکز و غیرانتفاعی از اقدام‌های صورت گرفته است.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرم‌دره افزود: توزیع نوارها و سی‌دی‌های آموزشی، تقویت بنیه علمی فرزندان شاهد و ایثارگر در همه مقاطع سنی و تشویق دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر ممتاز در هر سال از دیگر اقدام‌های انجام شده محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اعطای دیپلم افتخار به جانبازان بالای 25 درصد با شرط سنی 40 سال به بالا با همکاری آموزش و پرورش عنوان داشت: برگزاری اردوهای اموزشی، تفریحی، قرآنی، سیاحتی - زیارتی برای دانش‌آموزان، دانشجویان، همسران و والدین شاهد، جانبازان و آزادگان از دیگر اقدام‌های انجام شده است.

انتهای پیام/73001/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول