اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان قم:

معیشت و درمان ایثارگران و خانواده شهدا در اولویت قرار گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: بحث درمان و معیشت خانواده‌های شهدا و ایثارگران از جمله اموری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معیشت و درمان ایثارگران و خانواده شهدا در اولویت قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد کاظم پورامینی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد ضمن گرامیداشت 22 اسفندماه سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اظهار کرد: امام خمینی(ره) بارها بر خدمت به خانواده‌های شهدا تاکید فرمودند؛ مسئولان و مدیران قم هم باید همانگونه که در گذشته این رویه را داشته‌اند در ادامه هم کار خود را به خوبی انجام دهند.

وی با اشاره به توصیه رئیس جمهور به استانداران مبنی بر اعزام خانواده‌های شهدا به سفرهای زیارتی افزود: درخواست ما این است که استانداری قم هم خانواده‌های شهدا را در طول سال حداقل یک بار به مشهد مقدس اعزام کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم خاطرنشان کرد: بحث درمان و معیشت خانواده‌های شهدا و ایثارگران هم از جمله اموری است که باید در اولویت طرح‌ها قرار گیرد.

وی ادامه داد: در مورد ارتقای پست و انجام امور بازنشستگی ایثارگران هم باید توجه کافی صورت گیرد تا مشکلی برای آنها به وجود نیاید.

پورامینی سیره مقام معظم رهبری در دیدار با ایثارگران را مورد توجه قرار داد و افزود: ایشان با وجود مشغله فراوان برنامه هفتگی برای این‌گونه دیدارها دارند و همواره تاکید فرموده‌اند که خانواده‌های شهدا و ایثارگران به سپاس و محبت دیگران نیاز دارند؛ در سال گذشته در استان قم 12 هزار ملاقات با خانواده شهدا تدارک دیده شد و در سال جاری هم تاکنون 10 هزار دیدار صورت گرفته است.

انتهای پیام/78004/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول