اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

دولت لایحه 600 میلیاردی ایثارگران را چند هزار میلیاردی برآورد می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: لایحه خدمات ایثارگران به دولت ابلاغ گردید اما دولت مدعی شد که اجرای لایحه چند هزار میلیارد تومان هزینه دارد در صورتی که هزینه اجرای این لایحه 600 میلیارد تومان است.

دولت لایحه 600 میلیاردی ایثارگران را چند هزار میلیاردی برآورد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محسن رضایی شامگاه سه‌شنبه در همایش «اقتصاد مقاومتی ـ باید‌ها و نبایدها» در مسجد فاطمةالزهرای این شهرستان اظهار داشت: مقام معظم رهبری محکم در مقابل دفاع از انقلاب ایستاده و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد که ارزش‌های انقلاب از بین برود و باید رهبری را در این جنگ یاری کنیم.

وی با بیان اینکه شرایط الان کشور شبیه به جنگ است، افزود: در جنگ اقتصادی که کشور با آن مواجه است از خانه شروع و به خیابان‌ها و در انتها به مرزها می‌رسد.

رضایی قصد دشمنان را ساقط کردن ارزش پول ملی دانست و تصریح کرد: هدف دشمن روبروی هم قرار گرفتن مردم و نظام و این بدترین توطئه علیه کشور است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تمام خانه‌های ایرانی تحت فشار اقتصادی هستند، یادآور شد: بی‌عرضگی و سوء مدیریت اوضاع کشور را بدتر کرده و دست‌های پنهانی که باید هویتش مشخص شود از جهل مدیران در اقتصاد سوء‌استفاده می‌کند.

وی اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری یک الگو و سبک و مدیریتی منسجم دانست و بیان داشت: الگوی اقتصادی مدیریتی مطرح شد که تحریم‌ها به کشور آسیب وارد نکند و باید این تحریم‌ها را پشت‌سر و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنیم تا اقتصاد کشور به شکوفایی برسد.

رضایی با اشاره به اینکه ما از فضای جنگ،انقلاب را به دنیا صادر کردیم، خاطرنشان کرد: فلسطین، سوریه، لبنان، عراق و بیداری اسلامی از دستاوردهای انقلاب و حزب‌الله و حماس تربیت شده ایران هستند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: باید به ندای مقام معظم رهبری لبیک بگوییم و لبیک باید واقعی و شعارگونه نباشد و این یک رسالت تاریخی است.

این مسئول با بیان اینکه گرانی، بیکاری، اعتیاد و فروپاشی خانواده در کشور رو به رشد است، گفت: 35 درصد طلاق‌ها در سه سال اول زندگی جوانان رخ می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه شاید برنامه تحریم دشمن بیش از 10 سال ادامه یابد و جدی‌تر  دنبال شود، اذعان داشت: با الگوی اقتصادی مقاومتی جدید می‌توانیم تحریم را خنثی و به فرصت تبدیل کنیم.

رضایی اذعان داشت: کارهای عجولانه زیادی در کشور صورت می‌گیرد که اوضاع را بدتر و گرانی را طولانی‌تر می‌کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید در اقتصاد کشور جراحی‌هایی صورت گیرد، گفت: یکی از این موارد نحوه مدیریت است.

وی اظهار داشت: سیاست نیاوردن صنعت به مازندران یک سیاست غلط است و نساجی مازندران نیز قربانی این تفکر غلط شد و کشاورزی بدون صنعت هیچ معنایی ندارد و تنها خام فروشی رواج می‌یابد.

این مسئول با تاکید بر اینکه بزرگ‌ترین میراث تاریخی مازندران جنگل‌های آن است، تصریح کرد: از فضای جهانگردی و بکر و طبیعی استان استفاده نمی‌شود و حتی هر سال در این ایام درختان با سابقه و قدمت 500 سال را بی‌محابا قطع می‌کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: الگوی مقاومتی یک الگوی ریاضتی و توجیه کردن ضعف و ناتوانی مدیران نیست و باید بتوانیم در شرایط سخت تحریم بهترین زندگی را برای مردم مهیا کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: لایحه خدمات ایثارگران تصویب و به دولت ابلاغ شده است اما دولت مدعی آن شده که اجرای لایحه چند هزار میلیارد تومان هزینه دارد در صورتی که حداقل هزینه اجرای این لایحه 600 میلیارد تومان است.

انتهای پیام/86016/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول