اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان تشریح کرد

ارائه خدمات پایش سلامت به جانبازان و ایثارگران

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان از احداث مجهزترین مرکز توانبخشی استان زنجان خبر داد و گفت:‌ خدمات پایش سلامت به جانبازان و ایثارگران ارائه می‌شود.

ارائه خدمات پایش سلامت به جانبازان و ایثارگران

امیرعلی نیک‌بخش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: فعالیت‌های احداث مرکز توانبخشی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از سال 89 آغاز شده است.

وی از پیشرفت 60 درصدی این پروژه در زنجان خبر داد و افزود: این مرکز دارای قابلیت‌های توانبخشی، ورزشی، فرهنگی و تفریحی است.

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان با بیان اینکه این مجموعه از مجهزترین مراکز توانبخشی استان زنجان محسوب می‌شود، افزود: با افتتاح این مرکز ایثارگران و آحاد مردم می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

وی از ارائه خدمات پایش سلامت به جانبازان و ایثارگران خبر داد و افزود: ایثارگران شناسایی شده و پزشکان برای درمان ایثارگران به منازل این افراد فرستاده می‌شوند.

*طرح پزشک خانواده از دو سال گذشته در بنیاد اجرا می‌شود

نیک‌بخش با بیان اینکه طرح پزشک خانواده از دو سال گذشته توسط بنیاد شهید برای ایثارگران اجرا می‌شود، افزود: بنیاد شهید در زمینه ارائه خدمات پزشک خانواده پیشگام است.

وی از ارائه بیمه طلایی به ایثارگران خبر داد و گفت: در زمینه تهیه داروهای ویژه ایثارگران مشکل خاصی وجود ندارد.

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت موزه شهدای استان زنجان تصریح کرد: این موزه همه روزه دایر است.

وی با بیان اینکه موزه شهدای استان زنجان از موزه‌های نمونه محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مدارس و نهادهای مختلف از این موزه بازدید می‌کنند.

*استقبال نسل سومی‌ها از موزه شهدای زنجان

نیک‌بخش از استقبال مردم از این موزه خبر داد و افزود: هدف بنیاد شهید بازدید نسل سوم و جدید جامعه از این موزه است.

وی با بیان اینکه مدارس به صورت نوبتی از موزه‌ها بازدید می‌کنند، خاطرنشان کرد: تولیدات جدید بنیاد شهید در این موزه ارائه می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان با اشاره به اینکه آثار به جا مانده از شهدا در این موزه ارائه شده است، افزود: دل‌نوشته‌ها و وصیت‌نامه‌های شهدا در این موزه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/73003/ج30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول