اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه قصرشیرین:

حماسه‌آفرینی ایرانیان بر جهانیان بارز است

امام جمعه قصرشیرین گفت: مردم ما در دنیا به عنوان مردمی حماسه‌ساز و حماسه‌آفرین معرفی شدند.

حماسه‌آفرینی ایرانیان بر جهانیان بارز است

حجت‌الاسلام علی ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به نام‌گذاری سال‌جاری به نام  حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با دیدگاه الهی که نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیطره‌ای که به تمام جهان دارند، سال 92 را به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری کردند.

ملکی حماسه را اوج قدرت یک امت و ملت دانست و گفت: حماسه نشان‌دهنده حرکت دینی و اعتقادی  مردم است که باید همراه با بصیرت باشد.

وی افزود: امروز تمامی مستکبران دنیا با چنگال‌های خون‌خوار خود در مقابل امت ما قرار دارند و می‌خواهند حرکت ارتجاعی و رو به جلو ملت بزرگ ایران را در عرصه‌های مختلف متوقف کنند و در این راستا دست از هیچ کاری باز نمی‌دارند.

امام‌جمعه قصرشیرین با بیان اینکه جبهه کفر و الحاد جهانی در مقابل ملت سرافراز ایران قرار دارد، ادامه داد: دشمنان در چند سال اخیر در اتاق‌های فکر استکباری خود، تلاش کردند که با ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم آنها را از شرکت در انتخابات و رفتن به پای صندوق رای باز دارند.

وی ادامه داد: لذا مقام معظم رهبری با این تدبیر ارزشمند در سال جدید مردم را به حماسه حضور در انتخابات دعوت کردند. مردم ما در دنیا به عنوان مردمی حماسه‌ساز معرفی و شناخته شده‌اند و قطعا در انتخابات پیش‌رو بار دیگر حماسه می‌آفرینند.

ملکی با اشاره به حماسه اقتصادی که باید در سال جدید سرلوحه کار همه قرار بگیرد، خاطر نشان کرد: سال حماسه اقتصادی سال نتیجه‌گیری در اقتصاد است چرا که سال گذشته ملت ما در مقابل تمام تحریم‌های بی‌سابقه و ناجوانمردانه دشمنان ایستاد.

امام جمعه قصرشیرین گفت: مردم ایران در سال حماسه اقتصادی با خودکفایی و خوداتکایی حماسه‌ای مبنی بر بصیرت دینی می‌آفرینند لذا مردم برای رسیدن به این هدف باید از راهنمایی‌های مقام معظم رهبری برای رسیدن به اهداف خود بهره ببرند.

وی لازمه این حرکت‌های حماسی را اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان دانست و گفت: تفرقه و اختلاف در مملکتی که بر اساس دین و اعتقاد حرکت می‌کند، معنا ندارد چرا که هدف خدمت‌گزاری در دین الهی، پیشرفت و تعالی است و حکومت اسلامی تفرقه و اختلاف را نمی‌پذیرد.

ملکی از مسئولان خواست که دست از حرکت‌های غیراخلاقی و تفرقه‌آمیز بکشند و گوش به فرمان مقام معظم رهبری با بصیرت‌افزایی هر چه بیشتر در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گام بردارند. 

انتهای پیام/2700/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول