اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

انتخابات ریاست‌ جمهوری حماسه سیاسی و اقتدار نظام اسلامی است

فرماندار پلدختر گفت: انتخابات ریاست ‌جمهوری حماسه سیاسی و اقتدار نظام اسلامی است.

انتخابات ریاست‌ جمهوری حماسه سیاسی و اقتدار نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فریدون رشیدی در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر، انتخابات ریاست ‌جمهوری را حماسه سیاسی و اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت: حضور حداکثری و هوشمندانه و دشمن‌شکن مردم در انتخابات پیش‌رو با ایجاد یک حماسه سیاسی، تمام نقشه‌های دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی را نقش برآب می‌کنند و نقطه پایان تحریم‌های اقتصادی دشمن است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری پرشورتر از گذشته خواهد بود، گفت: انتخابات، مظهر اقتدار ایران و مایه ذلت و خواری استکبار و دشمن‌شکن است و ایران اسلامی همواره به پشتوانه نیروهای مردمی و حضور گسترده مردم در تصمیم‌گیری‏های کلان کشور در موضع قدرت قرار دارد.

فرماندار پلدختر حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری را مظهر حماسه سیاسی دانست و افزود: حضور حداکثری، گسترده و جهادی مردم در انتخابات حماسه سیاسی را عینیت و تحقق می‌بخشد و تهدیدات دشمن را بی‌اثر می‌کند.

رشیدی با بیان اینکه دشمنان درصدد کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند، تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات آینده کشور حائز اهمیت و در صحنه‌های سیاسی تأثیر شگرفی بر معادلات منطقه‌ای و جهانی داشته و دگرگونی‌های مثبتی را برای کشور به ارمغان می‌آورد.

فرماندار پلدختر گفت: مجموعه فرمانداری این شهرستان با دوری از هیاهوهای سیاسی و با عمل به قانون آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در این شهرستان دارد، تا شاهد انتخاباتی سالم و دشمن‌شکن باشیم که در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

انتهای پیام/2304/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول