اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته سلامت صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از مرکز دندانپزشکی زرآباد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنارک گفت: به مناسبت هفته سلامت، مرکز دندانپزشکی زرآباد تا پایان فروردین‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از مرکز دندانپزشکی زرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، علی‌اصغر مجیدزاده ظهر امروز در همایش سلامت‌یاران که در شهر زرآباد برگزار شد اظهار داشت: به زودی با تلاش و همکاری فراوان مسئولان بهداشتی و درمانی و سایر مسئولان، مرکز دندانپزشکی شهر زرآباد افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: با بهره‌برداری از مرکز دندانپزشکی زرآباد یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم منطقه در این زمینه برطرف خواهد شد و این مرکز با تجهیزات و استقرار پزشک به صورت پاره‌وقت به ارائه خدمات می‌پردازد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کنارک ادامه داد: در هفته سلامت از ماماهای پر تلاش و پرستاران زحمتکش و نیز از کارکنان آزمایشگاه در روز آزمایشگاه تقدیر می‌شود.

مجیدزاده گفت: در هفته سلامت و با توجه به شعار این هفته که باید سلامت بیماران فشارخونی را جدی بگیریم، برنامه‌های متعددی برگزار می‌شود.

وی افزود: طی سه ماه گذشته عملیات اجرایی دو باب خانه بهداشت استیجاری که به دلیل مشکلات پیش آمده، نیمه کاره مانده بود در منطقه جهلو و گنجک مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بخشدار زرآباد هم در این همایش ضمن گرامیداشت هفته سلامت، از کارکنان بهداشت محیط این شهر به دلیل رفع آلودگی و پاک نگه داشتن فضای شهر و دفع مواد آسیب‌زا نظیر پان تقدیر کرد.

مجتبی شجاعی گفت: هفته سلامت فرصت خوبی است تا چالش‌ها و کمبودهایی که در بخش ، مربوط به سلامت شهروندان وجود دارد شناسایی و درصدد رفع آنها همت گمارده شود.

وی افزود: به دلیل دوری این بخش از مرکز شهرستان، تلاش می‌شود تا مراکز بهداشتی و درمانی در این منطقه تا حدی که بتواند نیاز مردم این بخش را برطرف کند، فراهم شود.

بخشدار زرآباد بیان کرد: طی سال‌های اخیر به ویژه دولت نهم و دهم، اقدامات مؤثر و مفیدی در حوزه بهداشت و درمان انجام شده به طوری که پیشرفت‌های حاصله به هیچ وجه با گذشته قابل قیاس نیست.

شجاعی بیان داشت: اورژانس این شهرستان با توجه به ارتقا شاخصه‌های پزشکی در طرح‌های ملی همچون واکسیناسیون فلج اطفال و طرح‌های پیشگیری در استان حائز رتبه شده و مورد تقدیر قرار گرفته است در همین راستا از پرسنل خدوم و زحمتکشی که شبانه‌روز برای رفع مشکلات مرتبط با سلامت شهروندان تلاش می‌کنند کمال تشکر و قدردانی باید به عمل آید.

انتهای پیام/75002/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول