اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

توجه به سلامتی تنها مختص هفته سلامت نباشد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: توجه به سلامتی نباید فقط در هفته سلامت باشد و انتظار می‌رود تمامی افراد جامعه در طول ایام سال به سلامت خود و اطرافیان توجه داشته باشند.

توجه به سلامتی تنها مختص هفته سلامت نباشد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری امروز در آیین نواخته شدن زنگ سلامت در مرکز کهگیلویه و بویراحمد با گفتن تبریک به مناسبت هفته سلامت اظهار داشت: توجه به سلامتی نباید فقط در هفته سلامت باشد و انتظار می‌رود تمامی افراد جامعه در طول ایام سال به سلامت خود و اطرافیان توجه داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تبریک به کلیه تلاشگران عرصه سلامت که عموم مردم جامعه هستند، گفت: امیدواریم هفته سلامت آغاز توجه به امر سلامت در تمامی زمینه‌ها و ابعاد مختلف بهداشتی و سلامت باشد تا جامعه‌ای سالم و فاقد مشکل داشته باشیم.

صابری انجام اقدامات پیشگیرانه بدون هزینه را از مسائل مهم در بحث سلامت عنوان کرد و گفت: اگر افراد جامعه در نحوه مصرف تغذیه خود دقت کنند، اصول اولیه بهداشتی را رعایت کنند و به طور مرتب به امر ورزش بپردازند، جامعه‌ای سالم خواهیم داشت.

دشمنان چه بخواهند و چه نخواهند، ایران به اوج هسته‌ای رسیده است

وی در انتقادی نسبت به استان‌های لرزبان و لرنشین، مصرف زیاد گوشت قرمز را از اشکالات مهم در این مناطق عنوان کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: فرهنگ ذخیره‌سازی منطقی، پس‌انداز و آینده‌نگری در جامعه امروزی ما بسیار کم بوده و لازم است فرهنگ صحیح و آینده‌نگری در جامعه نهادینه شود.

صابری در پیشنهاد به کلیه افراد جامعه عنوان کرد: کلیه افراد در سطح جامعه باید تعهد دهند که روزی یک امر به معروف و نهی از منکر بهداشتی انجام داده تا بخش زیادی از مشکلات حل شده و در نتیجه جامعه‌ای سالم داشته باشیم.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه سالروز هسته‌ای شدن ایران هستیم به همه دنیا اعلام می‌کنم که دشمنان انقلاب و نظام چه بخواهند و چه نخواهند ایران به اوج هسته‌ای رسیده است.

صابری با تأکید بر لزوم تلاش برای فرهنگ‌سازی لازم در سطح جامعه و نهادینه کردن استفاده از کالاهای داخلی عنوان کرد: باید برای عموم جامعه نهادینه و فرهنگ‌سازی شود که استفاده از کالاهای داخلی به مراتب بهتر از کالاهای خارجی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جامعه باید به این باور برسد که ایران اسلامی توانمند بوده و این مهم را باید در همه جا ترویج داده تا همه از این امر آگاه شوند.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول