اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به 200 هزار نفر در سال 91

فرماندار شهرستان خلخال گفت: در سال 91 بیش از 200 هزار نفر به مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان خلخال مراجعه کرده‌ و خدمات بهداشتی دریافت کرده‌اند.

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به 200 هزار نفر در سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در جلسه شورای سلامت شهرستان خلخال اظهار داشت: با توجه به فعالیت مراکز مختلف بهداشتی و درمانی و ارائه خدمات متنوع از سوی این مراکز در شهرستان خلخال مراجعات مردم به این مراکز در سال گذشته چشم‌گیر بوده و سطح خدمات این مراکز نیز مطلوب ارزیابی شده است.

وی عنوان کرد: شهرستان خلخال دومین مرکز پس از استان اردبیل است که دارای دانشکده علوم پزشکی است که با وجود چهار رشته تحصیلی، با 270 دانشجو فعالیت می‌کند.

فرماندار شهرستان خلخال یادآور شد: این دانشکده در رشته‌های پرستاری، بهداشت محیط و بهداشت عمومی و مامایی در حال فعالیت است.

محمدی گفت: با پیگیری‌های انجام شده قرار است دو رشته جدید کارشناس اتاق عمل و تکنسین فوریت‌های پزشکی نیز در دانشکده علوم پزشکی خلخال دایر شود.

این مسئول افزود: با توجه به اینکه تاکید مقام معظم رهبری در سال 92 بر خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است و نقش مهم حوزه سلامت در حماسه اقتصادی مشهود بوده مردم فهیم با خودداری از مصرف بی‌رویه داروها و کمک به حوزه سلامت،  مسئولان را در خدمات‌رسانی بهتر یاری خواهند کرد.

رئیس شورای سلامت شهرستان خلخال با اشاره به شعار امسال هفته سلامت با عنوان «فشار خون را جدی بگیریم» و جلوگیری از بروز بیماری‌های مختلف در انسان، خواستار جدیت علوم پزشکی شهرستان با فرهنگ‌سازی مناسب این مقوله در بین خانواده‌ها شد.

محمدی همچنین از فعالیت 13 مرکز بهداشتی و درمانی در شهرستان خلخال و وجود 63 خانه بهداشت در روستاهای شهرستان خلخال خبر داد و افزود: در تلاش هستیم تا مشکلات این مراکز بدون پزشک و نیاز به دو پزشک، در اولویت قرار گرفته و هر چه سریع‌تر حل شود.

وی بیان داشت: باید گزینش نیروهای استخدام شده در آزمون‌های علوم پزشکی به صورت بومی صورت گیرد.

فرماندار خلخال به نیاز مجموعه علوم پزشکی شهرستان خلخال در تمامی تخصص‌ها اشاره کرد و ادامه داد: استخدام نیروهای جدید جزو نیازهای اصلی شهرستان خلخال است و بخش‌های مختلف بیمارستان و مجموعه علوم پزشکی نیازمند حضور نیروهای بومی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان جلسه شورای سلامت از دو خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و واحد مرکزی خبر فعال در حوزه سلامت شهرستان خلخال با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/62008/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول