اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی قزوین خبر داد

آغاز اردوهای جهادی نوروزی در قزوین / بهره‌گیری از تجهیزات سیار دندانپزشکی در روستاها

خبرگزاری فارس: مسئول ناحیه بسیج دانشجویی قزوین از آغاز اردوهای جهادی بسیج دانشجویی از ابتدای نوروز در این استان خبر داد و گفت: برای نخستین‌بار در این اردوها از تجهیزات سیار دندانپزشکی در روستاها استفاده می‌شود.

آغاز اردوهای جهادی نوروزی در قزوین / بهره‌گیری از تجهیزات سیار دندانپزشکی در روستاها

مهدی برزگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به آغاز اردوهای جهادی بسیج دانشجویی این استان در نوروز 92 اظهار داشت: پنج گروه جهادی از دانشجویان بسیجی این استان در مرحله نخست آماده اعزام به مناطق محروم هستند.

وی افزود: 300 دانشجوی بسیجی از پنج دانشگاه استان قزوین از روز نخست فروردین به مدت 15 روز با حضور در مناطق محروم و مستضعف این استان به انجام فعالیتهای خدماتی و فرهنگی می‌پردازند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی قزوین در خصوص عرصه‌های فعالیت این گروه‌های جهادی یادآور شد: دانشجویان جهادگر بسیجی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، درمانی، پزشکی، دندانپزشکی، مامائی، بهداشت محیط و پزشک عمومی به خدمت‌رسانی می‌پردازند.

برزگر با تاکید بر ضرورت گسترش فعالیتهای جهادی توسط دانشجویان عنوان کرد: در دوره کنونی اردوهای جهادی بسیج دانشجویی نقش موثری در خدمات‌رسانی مطلوب به مستضعفان داشته و دانشجویان بسیجی با حضور در این اردوها علاوه بر درک محرومیت‌ها و ارتباط مستمر و دوسویه با هموطنان خود در راستای کمک به قشر محروم چه در دوران دانشجویی و چه بعد از آن که مسئولیت برعهده می‌گیرند آشنا می‌شوند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی قزوین خاطرنشان کرد: برای نخستین‌بار در این اردوها در عرصه دندانپزشکی از یونیت‌های سیار دندانپزشکی بهره گرفته و تجهیزات دندانپزشکی سیار به همه روستاهای محروم خدمات ارائه می‌دهند.

وی عنوان کرد: اردوهای سازندگی بسیج دانشجویی همچون سال‌های گذشته برگزار و تاکنون با استقبال چشمگیر دانشجویان قزوینی رو به رو بوده است. 

انتهای پیام/2667/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول