اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته سلامت

ورزشکاران قزوینی به نیازمندان خون اهدا کردند

به مناسبت آغاز هفته سلامت 40 ورزشکار مدال‌آور ملی و فراملی قزوین خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

ورزشکاران قزوینی به نیازمندان خون اهدا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این امر خداپسندانه علاوه بر ورزشکاران مدال‌آور قزوینی نایب رئیس‌های هیئت‌های ورزشی استان قزوین، مدیرکل اداره ورزش و جوانان این استان و تعدادی از کارکنان این اداره کل حضور داشتند.

ورزشکاران برای اهدای خون به صورت نمادین مسیر اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین تا اداره کل انتقال خون این استان را پیاده طی و خون خود را اهدا کردند.

در پایان اهدای خون نشست مشترکی بین مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قزوین و علی‌اکبر کیانی مدیرکل انتقال خون این استان با ورزشکاران برگزار شد.

در این نشست مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به اینکه حوزه ورزش و سلامت با یکدیگر عجین هستند، اظهار داشت: ورزشکاران دارای تعهد اجتماعی بالا هستند و حضور آن‌ها در میادین سخت جهانی نشان‌دهنده این تعهد اجتماعی است.

حق‌شناس اضافه کرد: ورزشکاران با اهدای خون به نوعی به تعهد اجتماعی خود عمل می‌کنند و بدون اینکه بدانند خون آن‌ها به دست چه کسانی خواهد رسید، احساس مسئولیت می‌کنند.

وی عنوان کرد: فرهنگ پهلوانی کشور ما در زمینه‌ یاری رساندن به دیگران زبانزد است و همین امر نشان می‌دهد مردم ایران و ورزشکاران فرهنگ بالایی در زمینه اهدای خون دارند.

در ادامه این نشست مدیرکل انتقال خون استان قزوین نیز اظهار داشت: یکی از شرایط اهدای خون، داشتن سلامت جسمی و نشاط است که ورزشکاران به دلیل داشتن شرایط جسمانی و روحی بالا نسبت به سایر افراد از وضعیت بهتری برخوردار هستند.

علی‌اکبر کیانی با اشاره به اینکه ورزشکاران نقش تأثیرگذاری را در سلامت جامعه عهده‌دار هستند، افزود: به طور قطع حضور آنان در امر خداپسندانه انتقال خون به خودی خود اثبات می‌کند که ورزشکاران علاوه بر تضمین سلامتی خود و جامعه از مسئولیت‌های اجتماعی خود غافل نیستند.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول