اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک فعال حوزه صنایع لبنی:

ورزش در کاهش فشارخون نقش مهمی دارد

یک فعال حوزه صنایع لبنی گفت: ورزش در کاهش فشارخون نقش بسیار زیادی دارد و اعمال رژیم‌های غذایی نیز در این بخش موثر است.

ورزش در کاهش فشارخون نقش مهمی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، منصور شاکریان پیش از ظهر امروز در مراسم نواختن زنگ سلامت اظهار کرد: باید با اجرای برنامه‌های ویژه در جامعه از همه توان خود برای تضمین سلامت در نسل آینده استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه نسل حاضر آینده‌سازان ایران هستند، افزود: باید برای سلامت نسل آینده برنامه‌ریزی کرد و بهترین برنامه ارتقای سطح دانش و آگاهی جامعه در این زمینه است.

شاکریان خاطر نشان کرد: تلاش در راستای تحقق اهداف تعیین شده در سلامت جسمی و روانی جامعه ضروری است و در این بخش سلامت نسل آتی بسیار مهم‌ است و تحقق این مهم به برنامه‌ریزی‌های زیربنایی نیاز دارد.

*کنترل فشار خون از راه تحرک و تغذیه

مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان خاطر نشان کرد: شعار تعیین شده برای سال‌جاری در هفته سلامت «فشارخون را جدی بگیریم» است که باید در این راستا برنامه‌ریزی زیادی را در دستور کار قرار داد تا آگاهی مردم در این زمینه ارتقا یافته و زیان‌های حاصل از این عارضه کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه بهترین راه در این زمینه ورزش است، تاکید کرد: ورزش در کاهش فشارخون نقش بسیار زیادی دارد و اعمال رژیم‌های غذایی نیز در این بخش موثر است.

این فعال حوزه صنایع لبنی با توصیه به معلمان و اولیا که در این زمینه فعال باشند، افزود: برای تاثیرگذاری بر روش‌های غلط موجود نیازمند برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی هستیم که بهترین جایگاه برای این کار مدارس و منازل است.

انتهای پیام/72006/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول