اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم:

برگزاری مسابقات لیگ موجب پویایی ورزش‌های رزمی قم می‌شود

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از برنامه‌ریزی برای برگزاری پیکارهای لیگ رزمی در قم خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات لیگ موجب پویایی ورزش‌های رزمی قم می‌شود.

برگزاری مسابقات لیگ موجب پویایی ورزش‌های رزمی قم می‌شود

مهدی اردستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: در سال جاری یکی از برنامه‌های ما این است که رقابت‌های لیگ باشگاه‌های رزمی بانوان استان قم در رشته کیک‌بوکسینگ با حضور تیم‌های باشگاهی بانوان قم برگزار شود.

قم معدن استعدادهای ورزش رزمی است

وی برگزاری پیکارهای لیگ را موجب شناسایی استعدادها و پویایی هر چه بیشتر ورزش‌های رزمی در قم عنوان کرد و ابراز داشت: قم معدن استعدادهای ورزش رزمی است و با توجه به تعدد رشته‌های رزمی در این هیئت می‌توانیم قهرمانان متعددی به ورزش قم و کشور معرفی کنیم.

اردستانی بیان کرد: رقابت‌های لیگ باشگاه‌های رزمی استان قم در بخش بانوان رزمی‌کار پیش از این با عنوان جام کریمه اهل‌ بیت در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به انجام رسیده و حاصل آن شناسایی رزمی‌کاران مستعدی بود که بلافاصله در پیکارهای قهرمانی کشور و میادین برون مرزی برای ورزش قم افتخارآفرین شدند.

دو بانوی قمی پرچم ایران را در کشور ویتنام به اهتزاز درآوردند

وی در ادامه به موفقیت‌های ورزشکاران قمی در سبک‌های مختلف و به خصوص سبک کیک‌بوکسینگ از سبک‌های بسیار فعال و دارای استعدادهای فراوان در قم خبر داد و افزود: موفقیت در رقابت‌های ووینام قهرمانی جهان در کشور ویتنام در سال 2011 برای ورزش قم در بخش بانوان رخ داد و این یکی از مهم‌ترین اتفاقات ورزش رزمی در سال‌های اخیر بود که دو بانوی قمی توانمند موجب سربلندی ورزش قم شدند و پرچم ایران را در کشور ویتنام به اهتزاز درآوردند.

رئیس هیت ورزش‌های رزمی استان قم عنوان داشت: سال گذشته در تیم اعزامی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در قالب تیم ملی کشورمان، رزمی‌کاران پر توانی در پیکارهای کیک‌بوکسینگ، جوجیتسو و ووینام فستیوال هنرهای رزمی جهان داشتیم و در نهایت حاصل تلاش آنها کسب مدال‌های رنگارنگ طلا، نقره و برنز بود.

فعالیت ورزش رزمی قم در بیش از 15 سبک مختلف

وی با اشاره به اهمیت رقابت‌های رزمی برنامه‌ریزی شده از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی قم تصریح کرد: امسال تمام مسابقات کشور و به خصوص پیکارهایی که انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات مهم برون مرزی است، قطعا از سطح فنی و کیفی بسیار بالایی برخوردار خواهد بود و باید با بهترین امکانات و شرایط،‌ رزمی‌کاران قمی را به این رقابت‌ها اعزام کنیم.

اردستانی با اشاره به رشته‌های فعال در این هیئت خاطرنشان کرد: در حال حاضر ورزشکاران توانمندی در رشته‌های مختلف رزمی و در سبک‌ها و رشته‌های گوناگون نظیر جوجیتسو، کوبودو، کیک‌بوکسینگ، ووینام و چندین سبک دیگر مشغول به فعالیت هستند و قطعا در سال جدید نیز شاهد موفقیت‌های چشمگیر آنها در مسابقات مختلف خواهیم بود.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول