اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

ورزش غذای روح و تقویت کننده سلامت جسمی افراد است

معاون تربیت بدنی و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اگر افراد بدانند که ورزش چه تاثیراتی بر سلامتی جسمی و روحی افراد دارد هیچگاه از آن غافل نمی‌شدند.

ورزش غذای روح و  تقویت کننده سلامت جسمی افراد است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین داوری ظهر امروز در آئین نواختن زنگ سلامت در دبستان ایمان اصفهان اظهار داشت: اختصاص یک ربع از زمان روزانه به ورزش اثرات اعجاب‌ برانگیزی در شادب کردن روحیه افراد دارد و لازم است خانواده‌ها بیش از بیش به این فاکتور مهم سلامتی بها بدهند.

وی با اشاره به اینکه ورزش را باید همچون نماز و غذا در برنامه روزانه خود گنجاند، ادامه داد: زنگ سلامت با هدف حساس کردن جامعه نسبت به اهمیت مقوله بهداشت و سلامت و مشارکت هرچه بیشتر مردم و مسئولان در ارتقای فرهنگ سلامت نواخته شد.

داوری افزود: به دلیل اهمیت مدارس در بحث سلامت و آموزش، اولین روز از هفته سلامت در استان اصفهان به نام «روز بهداشت مدارس» نام‌گذاری شده است.

معاون تربیت بدنی و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اهمیت ورزش تصریح کرد: همه ما از اهمیت این موضوع آگاه هستیم اما نیاز به کمی همت برای انجام آن داریم.

وی با تاکید بر اینکه باید برای سلامت سرمایه گذاری کرد، افزود: تأمین تغذیه، سلامت و امنیت مردم در جامعه بسیار مهم است و باید در کنار مسائلی مانند اقتصاد به این مهم نیز توجه کرد.

گفتنی است؛ «فشارخون؛ آموزش و سبک زندگی سالم»، «فشارخون؛ تغذیه سالم و امنیت غذایی»، «فشارخون؛ پزشک خانواده و نظام سلامت»، «فشارخون؛ ھمکاری بین بخشی و ھمبستگی اجتماعی»، «فشارخون؛ اجتناب از دخانیات و سوء مصرف مواد»، «فشارخون؛ فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی» و «فشارخون؛ بیماریابی، درمان و پیشگیری از عوارض» از شعارهای این هفته است.

انتهای پیام/63006/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول