اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

پیشرفت 94.5 درصدی ورزشگاه بزرگ شهید فتاحی یاسوج/ محوطه‌سازی به مناقصه می‌رود

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت داخلی بیش از 94 درصدی ورزشگاه بزرگ شهر یاسوج خبر داد و گفت: امیدواریم با همت وزارت ورزش این پروژه تا پایان این فصل به بهره‌برداری برسد.

پیشرفت 94.5 درصدی ورزشگاه بزرگ شهید فتاحی یاسوج/ محوطه‌سازی به مناقصه می‌رود

کورش امیدی‌پور در حاشیه بازدید از روند تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری شهید فتاحی شهر یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: یکی از پروژه‌هایی که اکنون مردم در همه نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص در شهر یاسوج مرکز این استان منتظر تکمیل و بهره‌برداری از هستند ورزشگاه بزرگ 15 هزار نفری این شهر است.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هدف از بازدیدهای مکرر، پیگیری مطالبه و خواسته مردمی است که باید پیمانکار و دستگاه مجری نسبت به آماده کردن و بهره‌برداری آن عجله کنند.

این مسئول ادامه داد: اتاق‌ها، ابنیه داخلی و زیر ساختمان، پیست تارتان، اسکوربورد، سیستم آب و برق مجموعه و سرویس‌ها باید هر چه زودتر راه‌اندازی شوند و اهمال در این زمینه پذیرفتنی نیست.

امیدی‌پور افزود: محوطه‌سازی نیز پاکات مناقصه آن به زودی باز خواهد شد و فعالیت برای ساخت محوطه به سرعت همزمان با کارهای داخلی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه این‌ها مستلزم آن است که وزارت ورزش هم پای کار باشد، تصریح کرد: اگر آقایان وزارتخانه جلو نیایند باز هم شاهد تأخیر در بهره‌برداری از این مجموعه خواهیم بود.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سریع‌ترین زمان ممکن مجموعه وزارت باید به استان بیایند تا بتوانیم کارها را از آغازین روزهای پس از تعطیلات انجام دهیم.

این مسئول از لزوم آماده کردن مجموعه در مدت زمان سه هفته خبر داد و اذعان داشت: هم اکنون آن گونه که همکاران گفته‌اند پیشرفت 94.5 درصدی کارهای داخلی در مجموعه ورزشگاه را داشته‌ایم که به نظر من این رقم کمتر نیز به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/2571/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول