اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

حسن‌زاده: 6 هزار نفر در بقاع خضری اسکان یافتند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خضری گفت: در طول اجرای طرح آرامش بهاری 5 هزار و 949 نفر در بقاع متبرکه خضری اسکان داده شدند.

حسن‌زاده: 6 هزار نفر در بقاع خضری اسکان یافتند

محمد حسن‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اجرای طرح آرامش بهاری را روشی برای شناخت امامزادگان دانست و اظهار داشت: در ایام نوروز که مردم از تعطیلات برخوردارند بیشتر به اماکن مذهبی رجوع می‌کنند.

وی ادامه داد: در طول اجرای طرح آرامش بهاری 42 هزار و 259 نفر در بقاع متبرکه خضری حضور یافتند.

برپایی دو خیمه معرفت در امامزادگان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خضری با اشاره به تعداد زائران بقاع متبرکه این شهرستان تصریح کرد: از این تعداد زائر 5 هزار و 949 نفر در اماکن متبرکه این شهرستان اسکان داده شدند.

حسن‌زاده از برپایی دو خیمه معرفت در امامزاده عبدالله روستای کارشک و امامزاده اسماعیل روستای خشکان خبر داد و یادآور شد: در این خیمه‌ها دو روحانی از قم حضور داشتند.

وی گفت: برپایی ایستگاه نقاشی، برگزاری نماز جماعت، پاسخ به مسائل شرعی، برگزاری مراسم سال تحویل، مسابقه برای کودکان همراه با جوایز و برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا(س) در روز پنج فروردین‌ماه جاری در هر دو امامزاده از جمله برنامه‌های اجرا شده در امامزادگان بوده است.

حضور 8 هزار نفر در روز طبیعت

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خضری با بیان اینکه 8 هزار و 300 نفر در روز طبیعت اماکن متبرکه این شهرستان را زیارت کردند، متذکر شد: در این روز یک‌هزار و 800 نفر در بقاع متبرکه این شهرستان اسکان داده شدند.

حسن‌زاده از حضور 3 هزار و 500 نفر در امامزاده عبدالله روستای کارشک در روز 13 فروردین‌ماه جاری خبر داد و افزود: در این روز یک‌هزار نفر در زائرسراهای این بقعه متبرکه اسکان یافتند.

وی با اشاره به اینکه 3 هزار نفر روز طبیعت را در امامزاده اسماعیل روستای خشکان سپری کردند، یادآور شد: از این تعداد 800 نفر در این بقعه متبرکه اسکان داده شدند.

برگزاری مراسم تحویل سال در بقاع خضری

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خضری از توزیع کتاب و محصولات فرهنگی، نصب پوستر عفاف و حجاب در بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد و افزود: همچنین پوسترهای تبلیغاتی برای ترویج فرهنگ وقف در این بقاع نصب شد.

حسن‌زاده با بیان اینکه در روز سال تحویل 3 هزار و 500 نفر در امامزاده عبدالله روستای کارشک حضور داشتند، ادامه داد: در این روز یک‌هزار نفر در این بقعه متبرکه اسکان یافتند.

این مسئول تعداد زائران امامزاده اسماعیل روستای خشکان را در روز سال تحویل 2 هزار و 850 نفر دانست و اذعان داشت: تعداد 180 نفر در این مکان اسکان داده شدند.

انتهای پیام/69010/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول