اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

رضایی: اقامت مسافران در هتل‌های خراسان‌جنوبی 84 درصد افزایش یافت

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی گفت: اقامت مسافران در هتل‌ها و مهمانپذیرها افزایش 84 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

رضایی: اقامت مسافران در هتل‌های خراسان‌جنوبی 84 درصد افزایش یافت

محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به اینکه خراسان جنوبی دارای جاذبه‌های تاریخی و تفریحی بسیار جالبی است، اظهار کرد: بسیاری از مسافران و گردشگران که برای زیارت امام رضا (ع) از این استان عبور می‌کنند چند روزی را برای دیدن آثار تاریخی به این استان اختصاص می‌دهند.

وی از افزایش 84 درصدی میزان اقامت مسافران در هتل‌ها و مهمانپذیرهای سطح استان خبر داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی امام‌زادگان زیادی دارد، افزود: امسال اقامت مسافران نوروزی در زائرسرای اماکن متبرکه استان از افزایش 96 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار بوده است.

رضایی از افزایش 120 درصدی بازدید مسافران و اقامت آنان از آبگرم لوت خبر داد و گفت: این چشمه معدنی به دلیل قرار گرفتن در حاشیه دشت لوت به این نام معروف شده است.

آبگرم لوت در 75 کیلومتری خوسف و 109 کیلومتری مرکز استان قرار دارد که همه روزه به ویژه در ایام تعطیلات پذیرای مسافران زیادی است.

مجتمع آب درمانی آبگرم لوت دارای آب معدنی گرم است که برای درمان بسیاری از بیماری‌ها از جمله بیماری‌های پوستی، عضلانی و گوارشی مناسب است.

انتهای پیام/69008/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول