اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

عباسی: 4 هزار نفر در بقاع قاینات اسکان یافتند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قاینات گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون 4 هزار و 652 نفر در بقاع متبرکه این شهرستان اسکان یافتند.

عباسی: 4 هزار نفر در بقاع قاینات اسکان یافتند

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، در ارتباط با تعداد زائران در بقاع متبرکه قاینات اظهار کرد: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون 50 هزار و 454 نفر بقاع متبرکه این شهرستان را زیارت کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد زائر 4 هزار و 652 نفر در این اماکن متبرکه اسکان داده شدند.

امامزاده زیدالنار در 50 کیلومتری قاینات است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قاینات از استقبال مردم از امامزادگان این شهرستان از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون خبر داد و اذعان داشت: امامزادگان بوذر جمهر قائنی، زیبده خاتون استرآباد، زید بن موسی، حسن و افضل قومنجان، سلطان محمد، داوود و امامزاده زیدالنار آفریز از جمله امامزادگان این شهرستان محسوب می‌شوند.

عباسی با اشاره به امامزاده زید‌النار آفریز اضافه کرد: این امامزاده در روستای آفریز مرکز دهستان آفریز بخش سده شهرستان قاینات در فاصله 50 کیلومتری جنوب‌غربی این شهرستان واقع شده است.

وی با بیان اینکه همه ساله تعداد زیادی از مسافران از این مکان متبرکه بازدید می‌کنند، یادآور شد: دلیل اهمیت و رونق این مکان وجود این مکان متبرکه در این روستا است.

رشد تعداد زائران در اماکن متبرکه قاینات

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قاینات با اشاره به اینکه تعداد زائران در اماکن متبرکه قاینات نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد قابل توجه برخوردار بوده است، خاطر نشان کرد: امید است در سال‌های آینده شاهد رشد بیشتر زائران در این اماکن باشیم.

انتهای پیام/69010/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول