اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرمشهر در مجلس:

تحقق شعار امسال مردم را برای هجمه مقابل دشمن آماده می‌کند

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با تحقق شعار «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» می‌توان مردم را برای مقابله با هجمه دشمنان نظام آماده کرد و آنها را از شک و شبهه‌های حدس و گمان رهانید.

تحقق شعار امسال مردم را برای هجمه مقابل دشمن آماده می‌کند

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر با اشاره به شعار امسال اظهار کرد: یکی از هدف گذاری‌های مهم حماسه سیاسی، اشاره به وحدت کلمه و انسجام ملت شریف ایران در برابر خطرات و تهدیدات پیش‌رو است.

وی افزود: با تحقق شعار «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» می‌توان مردم را برای مقابله با هجمه دشمنان آماده کرد و آنها را از شک و شبهه‌ و حدس و گمان رهانید.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین شعار امسال جامعه را به سوی مشارکت حداکثری در انتخابات سوق می‌دهد به طوری که تمام معادلات سیاسی معاندان داخلی و خارجی را بر هم می‌زند.

به گفته وی مردم ایران امسال با حضور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حماسه سیاسی بزرگی را در ایران و جهان رقم خواهند زد.

سامری با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات آتی دشمن را مایوس می‌کند، گفت: در کنار مردم و پا به پای آنها، مسئولان نظام نیز باید در راستای تحقق شعار امسال بیش از سال‌های گذشته بکوشند و امید را در روح جامعه بدمند.

وی با اشاره به تحریم‌های آمریکا و کشورهای غربی کشورمان عنوان کرد: این تحریم و فشارها بی‌اساس بوده و مردم با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری مثل سایر انتخابات مشارکت حداکثری و دشمن شکن خواهند داشت.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول