اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بوشهر:

پیشرفت‌های هسته‌ای قدرت ایران را به رخ جهانیان کشید

امام جمعه موقت بوشهر به پیشرفت دانشمندان هسته‌ای کشور اشاره کرد و افزود: این پیشرفت توان و قدرت نظام اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید.

پیشرفت‌های هسته‌ای قدرت ایران را به رخ جهانیان کشید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی در خطبه‌‌‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با بیان اینکه پیشرفت دانشمندان در تولید تکنولوژی برتر ارزش‌های اسلامی را به جهان معرفی کرد، گفت: دانشمندان ایرانی با پیشرفت در تکنولوژی برتر از جمله علوم هسته‌ای نقش برتر ایران اسلامی در منطقه و جهان را نمایان ساختند و نشان دادند که در کنار دین می‌توان در علم پیشرفت کرد.

خطیب نماز جمعه بوشهر تاکید کرد: هر مقدار در علم پیشرفت کنیم به معنای رشد و تعالی اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی با تبریک روز ملی فناوری هسته‌ای، پیشرفت دانشمندان هسته‌ای کشور را تبریک گفت و افزود: این پیشرفت توان و قدرت نظام اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشاند و اقتدار ایران را نشان داد.

امام جمعه موقت بوشهر با گرامیداشت سالروز شهادت شهید آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی تاکید کرد: هنرمندان در عرصه جبهه فرهنگی مسئولیت بیشتری دارند.

دشتی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی بیشترین ضربه را بر پیکره اجتماع وارد می‌کند افزود: بیشترین هجمه فرهنگی از بعد هنری است و هنرمندان در عرصه مصون نگه داشتن اجتماع از این تهاجم با تولید آثار فاخر نقش ارزنده‌ای دارند.

خطیب نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صدر و خواهر مکرمه‌اش تصریح کرد: شهید صدر به عنوان شخصیت نابغه در حوزه‌های علمیه، بخش‌های اقتصادی، فلسفی، اجتماعی، مدیریتی و نظام سیاسی آثار بسیاری از خود بجای گذاشته است و امروز شاگردان این شخصیت به عنوان مسئولان تراز اول کشور محسوب می‌شوند.

امام جمعه موقت بوشهر در ادامه به روز جهانی بهداشت پرداخت و با قدردانی از زحمتکشان عرصه بهداشت کشور بر توجه به بهداشت روحی و روانی جامعه که شامل اضطراب‌ها و استرس‌ها است تاکید کرد.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول