اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سروآباد:

تحقق شعار امسال زمینه‌ساز شکوفایی کشور است

فرماندار سروآباد با اشاره به نامگذاری سال 92 از سوی رهبر انقلاب به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: تحقق این شعار رشد و شکوفایی بیش از پیش کشور را به دنبال دارد.

تحقق شعار امسال زمینه‌ساز شکوفایی کشور است

احمد محمدرضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج علت نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری را در بعد سیاسی آن به دلیل حساسیت سال 92 در زمینه برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی دانست و گفت: با توجه به شیطنت‌های دشمنان و تلاش آنها برای مأیوس کردن مردم ایران، حضور پرشور و حماسی ملت در این انتخابات بیش از گذشته اهمیت یافته است.

وی همچنین توجه و تلاش در راستای تحقق شعار حماسه اقتصادی را علی‌رغم مسائلی که در مورد تحریم‌ها و تورم پیش آمده است موجب رونق و شکوفایی اقتصاد کشور عنوان کرد و افزود: با عمل صحیح و با برنامه در این راستا می‌توان اقتصاد کشور را چند گام به جلو برد و در کنار آن مشکلات ناشی از تحریم‌ها نیز برطرف خواهد شد.

فرماندار سروآباد با تأکید بر اینکه رهبر انقلاب همواره با برنامه‌ریزی و دوربینی خاص خود اقدام به نامگذاری شعارهای سال کرده‌اند اظهار کرد: با نگاهی دقیق به شعار سال‌های گذشته روشن می‌شود تمام این شعارها با همدیگر مرتبط بوده است، به گونه‌ای که شعار امسال در ادامه مسیر حمایت از تولید، کار و سرمایه ایرانی بوده است.

وی در ادامه در خصوص میزان تحقق شعار سال 91 در رابطه با تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با اشاره به اینکه به دلیل اندک مشکلاتی که در حوزه تورم اتفاق افتاد لطماتی جزئی وارد شد خاطر نشان کرد: در مجموع می‌توان گفت میزان تحقق شعار سال قبل در حد نسبتا مناسبی بود.

محمدرضایی تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان و در نهایت فشار بیشتر آنان بر ملت را زمینه‌ساز تلاش بیشتر بخش تولید کشور دانست و اظهار کرد: تنگناها موجب شد تا فعالان این بخش با استفاده از ایده‌های نو و ابتکارات خود خلاء و کمبودهای ناشی از تحریم‌ها را جبران کنند.

وی گواه این مدعای خود را افزایش تولیدات همراه با کیفیت‌ بهتر محصولات عنوان کرد.

فرماندار سروآباد توجه به مقوله اشتغال در سال 91 را جزو دغدغه‌های متولیان عنوان کرد و پیرامون دستاوردهای متولیان در سال 91 و در حوزه اشتغال گفت: با اولویت یافتن توسعه کشاورزی در کشور، تسهیلات عظیمی توزیع شد که استان کردستان نیز از این قاعده مستثنی نبود، به گونه‌ای که اگر رقم اعطایی دولت به طرح‌های اشتغالزایی را 15 میلیون تومان در نظر بگیریم روشن می‌شود که با اختصاص مبلغ هنگفتی در بخش کشاورزی، توجه به اشتغال مطلوب بوده است.

انتهای پیام/79012/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول