اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تربت حیدریه:

انتخاب شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب تدبیری حکیمانه بود

امام جمعه تربت حیدریه گفت: نامگذاری امسال به عنوان حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب تدبیری حکیمانه است.

انتخاب شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب تدبیری حکیمانه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، حجت الاسلام مهدی شریعتی تبار  ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تربت‌حیدریه اظهار کرد: نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب تدبیری حکیمانه است.

وی افزود: این نامگذاری‌ها که از سوی مقام معظم رهبری مطرح می‌شود راهبردی و کارشناسانه بوده و اولویت سال را تعیین می‌کند.

امام جمعه تربت حیدریه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با انتخابات تصریح کرد: انتخابات یک حق و وظیفه است و افرادی که کاندید می شوند باید توانایی اجرای امور را داشته باشند.

شریعتی‌تبار خاطرنشان کرد: عامل موفقیت نظام اسلام و عقب‌نشینی دشمن حضور ملت بصیر و شجاع همیشه در صحنه و مدیریت و تدبیر هوشمندانه رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی است که علی‌رغم تهدیدهای دشمنان توانسته به پیشرفت‌های روز افزون دست یابد.

وی افزود: در حال حاضر با وجود تحریم‌ها و قطع رابطه ایران با آمریکا، جمهوری اسلامی ایران به یک کشور پیشرفته تبدیل شده است. انتخابات و روی کار آمدن نظام اسلامی سبب بیداری مسلمانان جهان شده است.

شریعتی‌تبار انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی را یک امانت دانست و گفت: مردم با انتخابات افراد اصلح، آینده کشور را رقم می‌زنند.

وی به تاسیس نظام جمهوری اسلامی درسال 58 اشاره کرد و افزود: درسال 58 با رای 98 درصدی مردم ایران نظام جمهوری اسلامی تاسیس شد و ملت ایران مشکلات زیادی را متحمل شدند تا توانستند ریشه دیکتاتور را در ایران خشک کنند و 12 فروردین روزی است که سلطنت شاهنشاهی در ایران پایان یافت و حکومت الله در ایران برپا شد.

انتهای پیام/70006/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول