اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان:

برای تحقق شعار امسال باید حماسه‌ساز باشیم

امام جمعه آبادان گفت: برای تحقق شعار و منویات رهبری در همه مناسبت‌های مختلف سال از جمله روز قدس، 13 آبان 22 بهمن و سایر برنامه‌ها باید حماسه‌ساز باشیم.

برای تحقق شعار امسال باید حماسه‌ساز باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان آبادان در بین نمازگزاران اظهار کرد: 12 فروردین، روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران، روز پیروزی مستضعفین بر مستکبران و روز تثبیت انقلاب اسلامی است.

وی افزود: با استقرار نظام الهی بود که تلاش‌ها و مبارزات گذشته ارزش واقعی یافت و رفتارهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی معنی و ارزش پیدا کرد.

امام جمعه آبادان در ادامه به شعار امسال، حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: برای تحقق شعار و منویات رهبری در همه مناسبت‌های مختلف سال از جمله روز قدس، 13 آبان 22 بهمن و سایر برنامه‌ها باید حماسه‌ساز باشیم.

وی تصریح کرد: نسل اول انقلاب با مشارکت حداکثری خود حماسه‌ای جاودانی در 12 فروردین خلق کرد و اینک نسل جدید انقلاب باید مطالبات نسل قدیم را دنبال و پیگیری کند.

ابراهیمی‌پور اضافه کرد: خلاصه کردن حماسه سیاسی فقط در انتخابات فکر بیهوده‌ای است زیرا این حماسه فقط مختص انتخابات ریاست جمهوری نیست.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول