اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

تحقق شعار امسال نیازمند برنامه‌ریزی است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تحقق فرایند اهداف شعار امسال را نیازمند برنامه‌ریزی دانست و گفت: اخلاص در انجام کارها به تحقق اهداف کمک می‌کند.

تحقق شعار امسال نیازمند برنامه‌ریزی است

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان شعار انتخاب شده برای سال‌جاری توسط مقام معظم رهبری را بجا و مناسب دانست و اظهار داشت: تحقق اهداف شعار سال نیازمند همت مردم و مسئولان است.

وی تحقق فرایند اهداف شعار سال را نیازمند برنامه‌ریزی دانست و افزود:‌ اخلاص در انجام کارها به تحقق اهداف کمک می‌کند.

وحدت و همدلی به تحقق شعار سال کمک می‌کند

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی توجه به انسجام ملی و برنامه‌های توسعه‌ای تدوین شده کشور را از جمله محورهای تحقق حماسه اقتصادی کشور اعلام و تصریح کرد: توجه به انجام علمی کارها تحقق اهداف شعار انتخاب شده برای سال‌جاری را میسر می‌کند.

وی با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه اضافه کرد: فراهم کردن حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو به تحقق اهداف شعار حماسه سیاسی کمک می‌کند.

حساسیت سال‌جاری

علیمردانی با تاکید به حساسیت سال‌جاری، گفت: همت مسئولان برای کاهش نقاط منفی و تقویت نقاط مثبت موجب رفع بسیاری از معضلات می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن 12 فروردین این روز را تحقق جمهوریت و اسلامیت نظام جمهوری اسلامی عنوان و اضافه کرد:‌ این روز با حمایت مردم تبدیل به یکی از روزهای سرنوشت‌ساز در ایران شده است.

جمهوریت و اسلامیت نظام

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی 12 فروردین را یکی از نقاط برجسته نظام جمهوری اسلامی دانست و اضافه کرد:‌ مردم با رای مثبت خود جمهوریت و اسلامیت نظام را عینیت دادند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی با نثار خون‌های فراوان به دست آمده است، ادامه داد: پاسداشت این خون‌ها و یاد و خاطره امام راحل از وظایف مردم به ویژه مسئولان است.

انتهای پیام/73004/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول