اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رزن در مجلس:

تحقق شعار امسال مستلزم اجرایی شدن شعارهای قبلی است

نماینده مردم رزن در مجلس گفت: تحقق شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در گرو اجرایی شدن شعارهای سال‌های قبل است.

تحقق شعار امسال مستلزم اجرایی شدن شعارهای قبلی است

عطاء‌الله سلطانی‌صبور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه باید با گفتمان‌سازی زمینه تحقق شعارهای مطروحه از سوی رهبری را فراهم آورد، اظهار داشت: برخی از شعارهای سال‌های گذشته آن طور که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته که از آن میان می‌توان به شعار «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اشاره کرد.

وی با بیان اینکه برای تحقق شعارهای اقتصادی باید برنامه‌ریزی دقیق‌تر و بهتری داشت، افزود: شعار امسال تکمیل نامگذاری‌های سال‌های قبل است که برای رسیدن به نقطه مطلوب تمام این شعارها در قالب یک مجموعه کارساز و راهبردی باید مد نظر باشد.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شعارهای رهبری سیر کمالی دارد که برای رهنمون ساختن کشور به سوی توسعه و پیشرفت باید به این شعارها توجه شود.

وی با اشاره به تهدیدها و تحریم‌های دشمن در بعد اقتصادی گفت: باید تهدیدهای پیش رو در زمینه اقتصادی را به فرصت تبدیل کرده و از آن به نفع کشور بهره‌برداری کنیم.

سلطانی‌صبور تحقق این امر را در گرو توجه به تولید داخلی و تقویت آن دانست و افزود: تلاش در عرصه جهاد اقتصادی با روند استقلالی و خودکفایی نیز باید مد نظر قرار گیرد تا زمینه تحقق حماسه اقتصادی مهیا شود.

وی گفت: در بعد سیاسی هم تلاش سیاسی برای اعتلای جایگاه ایران از یک سو و افزایش مشارکت مردم در این عرصه از سوی دیگر به معنای تقویت بنیه سیاسی است که می‌تواند در بعد داخلی و بین‌المللی برای کشور نویدبخش روزهای خوبی باشد.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: انتخاباتی که در پیش رو داریم اگر با شرکت حداکثری و بصیرت مردم همراه شود تا یک انتخاب اصلح داشته باشیم در آن صورت حماسه سیاسی نیز محقق می‌شود.

وی در پایان سخنانش گفت: رئیس جمهور آینده باید نقاط قوت روسای جمهور قبل را داشته باشد و از تکرار نقاط ضعف آنها اجتناب کند تا زمینه توسعه و تعالی ایران اسلامی فراهم شود.

انتهای پیام/89002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول