اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

حماسه سیاسی و اقتصادی منشور حرکت نظام است

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: سال حماسه سیاسی و اقتصادی جهت‌دهی برنامه‌های دولت بر اساس برنامه چشم‌انداز 20 ساله کشور و اجرای دقیق سیاست‌های اقتصادی است.

حماسه سیاسی و اقتصادی منشور حرکت نظام است

فرج‌الله عارفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در حقیقت منشور حرکت نظام در برنامه‌ریزی برگزاری یک انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم بصیر ایران است.

وی عنوان کرد: حماسه سیاسی و اقتصادی نشانگر یک حرکت منسجم ملی در حمایت از نظام مقدس اسلامی است، سال حماسه سیاسی و اقتصادی جهت‌دهی برنامه‌های دولت بر اساس برنامه چشم‌انداز 20 ساله کشور و اجرای دقیق سیاست‌های اقتصادی است.

عارفی با بیان اینکه اجرای دقیق سیاست‌های اقتصادی یکی دیگر از اهداف این نامگذاری است که می‌تواند، موجب ثبات در اقتصاد شود و مردم هم تحت فشار قرار نگیرند، تصریح کرد: در سال جاری مشارکت مردم در تعیین سرنوشت با انتخاب رئیس جمهور موجب آرامش و پیگیری جنبه‌های مثبت دولت‌های قبلی است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان اذعان داشت: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی با اجرای دقیق سیاست‌های اقتصادی امنیت لازم در جامعه ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/80003/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول