اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل خبر داد

بهره‌برداری از موزه شهدا در سوم خرداد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از بهره‌برداری موزه شهدا همزمان با سوم خرداد در اردبیل خبر داد.

بهره‌برداری از موزه شهدا در سوم خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میر ودود سیدشنوا عصر امروز در نشست با مسئولان بنیاد شهید در خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به خانواده‌های ایثارگران در اردبیل اظهار داشت: ساختمان موزه شهدای اردبیل با پیشرفت 90 درصدی در حال تکمیل است که سعی کردیم آثار ارزشمند شهدا در آن مجموعه گردآوری شده و در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

وی ادامه داد: ‌این ساختمان در مجموعه تاریخی رضازاده در محل اوچ‌دکان اردبیل در حال تجهیز است که پیش‌بینی می‌کنیم همزمان با سالروز فتح خرمشهر و روز ملی مقاومت با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل خاطرنشان کرد: قرار است در این مجموعه آثار ارزشمند سه هزار و 400 شهید والامقام این استان و همچنین ایثارگران و جانبازان به نمایش گذاشته شود و به صورت دائمی به محل بیدار نسل آینده تبدیل شود تا شهدا و ایثارگران را الگوی خود قرار دهند.

این مسئول اضافه کرد: به همین مناسبت فاز اول مجموعه توانبخشی ایثار اردبیل نیز به بهره‌برداری می‌رسد که جزو مصوبات دولت دهم بوده و سه سال پیش کلنگ احداث آن بر زمین زده شده است.

سیدشنوا بیان کرد: این پروژه جزو پروژه‌های مصوب مهر ماندگار است و در زمینی به مساحت 13 هزار و 500 متر مربع در حال تکمیل است که استخرهای درمانی آن خرداد امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یادآور شد: بنیاد شهید بیش از هفت پروژه در حال احداث دارد که همه این پروژه‌ها با تزریق اعتبار مناسب در حال اجرا و عملیاتی شدن هستند که انتظار می‌رود با حرکتی رو به جلو و با بهره‌برداری از آنها خدمات به این قشر ارزشمند ارتقا یابد.

سیدشنوا در ادامه با اشاره به اجرای طرح سپاس به عنوان طرح تکریم خانواده‌های ایثارگران و شهدا گفت: چهار هزار و 200 نفر در قالب تیم‌های بیدار با حضور کارمندان بنیاد، مسئولان و مدیران آن مورد بازدید و ملاقات قرار گرفتند.

وی از این طرح به عنوان تشکیل تیم‌های خادم و مخدوم یاد کرد و افزود: در این طرح با مراجعه به خانواده‌های شهدا و جانبازان با هدف بررسی مشکلات و حل اختلافات اقدامات اساسی صورت می‌گیرد.

سیدشنوا در پایان با بیان اینکه در تمامی شهرستان‌ها مرکز مشاوره دایر شده است، خاطرنشان کرد: طرح خادم و مخدوم در تمامی شهرستان‌ها اجرا می‌شود و در قالب آن ارائه خدمات به جانبازان و خانواده‌های شهدا به شکل آبرومند صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/62003/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول