اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

بنیاد شهید در زمینه خدمات‌رسانی کوتاهی نکرده است

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بنیاد شهید در زمینه خدمات‌رسانی به خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگران تاکنون هیچ کوتاهی نکرده است.

بنیاد شهید در زمینه خدمات‌رسانی کوتاهی نکرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اصغر عنابستانی پیش ازظهر امروز در مراسم تجلیل از خادمین شاهد و ایثارگر این استان اظهار کرد: رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی در نخستین سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی با مشاهده خلاءهای موجود در کشور و اتخاذ تدابیر ویژه در بخش‌های گوناگون نظام، دستور تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را صادر کردند.

وی افزود: اکنون پس از گذشت سال‌ها، تأثیرگذاری این فرامین ارزشمند معمار کبیر انقلاب بر همگان آشکار شده است.

عنابستانی با قدردانی از شهدا و ایثارگران در سال‌های دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: زمانی که نظام نیازمند ایثار و جانفشانی بود، بهترین انسان‎ها از بهترین چیزی که داشتند برای حفظ کشور دریغ نکردند، این مسئله موجب شده است تا در درگاه خدا جایگاه ویژه‌ای داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به سیره زندگی امام علی(ع) و سلوک ایشان در برخورد با خانواده شهدا گفت: مولای متقیان شخصا با مراجعه به منزل خانواده شهدا خاضعانه با کودکان شهید بازی می‌کردند، روش زندگی امام علی(ع) خدمت واقعی به خانواده شهدا را یادآوری می‌کند.

عنابستانی فعالیت بنیاد شهید را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: بنیاد شهید در زمینه خدمات‌رسانی به خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگران تاکنون هیچ کوتاهی نکرده است.

وی ادامه داد: قطعا خانواده شهدا مطالبات و خواسته‌های دارند که باید از این پس قوی‌تر در زمینه خدمت به ایثارگران انجام وظیفه کرد.

این مسئول با تأکید بر اینکه فرهنگ شهادت باید فرهنگ غالب در جامعه شود افزود: وظیفه خدمات‌رسانی به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان توفیقی است که باید از درگاه الهی مسئلت داشت، برهمین اساس مسئولان و کارکنان بنیاد شهید باید قدر این توفیق الهی را بدانند.

در پایان این مراسم از خادمین شاهد و ایثارگر برتر چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان استانی معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام/68006/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول