اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار عباس‌آباد خبر داد

اختصاص 220 متر مربع زمین برای احداث ساختمان بنیاد شهید عباس‌آباد

خبرگزاری فارس: شهردار عباس‌آباد گفت: با اهدای زمین توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر عباس‌آباد، ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مرکز این شهرستان احداث می‌شود.

اختصاص 220 متر مربع زمین برای احداث ساختمان بنیاد شهید عباس‌آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از عباس‌آباد، علی اصغر موسی‌پسندی صبح امروز در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا و خانواده‌های آنها هستیم، اظهار کرد: انسان اگر لحظه‌ای در دنیا غفلت کند ممکن است وارد مسیری شود که شاید دیگر توفیق حضور در صراط مستقیم شهدا و اهل بیت(ع) را نداشته باشد.

موسی‌پسندی در ادامه اظهار داشت: هر کسی که بویی از انسانیت برده باشد و ذره‌ای انصاف و وجدان داشته باشد فارغ از اینکه حزب‌الهی باشد یا نه، در جنگ بوده یا خیر، می‌داند که زندگی مادی و معنوی خود را مدیون شهدا است پس اگر هر روز بر دستان خانواده شهدا بوسه زنیم حق است.

شهردار عباس‌آباد تصریح کرد: با وجود همه سختی‌ها هرگز از فرهنگ جهاد و مسیر ولایت که مسیر سربلندی است دست بر‌ نمی‌داریم.

وی با اشاره به اینکه تهیه زمین برای احداث ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در عباس‌آباد همواره از دغدغه‌های اصلی‌ام بوده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز با تصویب اعضای محترم شورای اسلامی شهر و پیگیری‌های مجدانه همه دلسوزان شهرستان به ویژه فرماندار، رئیس بنیاد شهید و سایر افراد و البته در رأس همه خانواده‌های شهدا با اهدای زمینی به مساحت 220 مترمربع در یکی از بهترین نقاط شهر توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر به زودی ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران در مرکز این شهرستان احداث می‌شود.

موسی‌پسندی در پایان تأکید کرد: یادمان باشد که عزیزانی با شهادت از کنار ما رفتند تا ما بمانیم و آنها با نثار خون خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

به گزارش فارس، اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران سال 88 در شهرستان عباس‌آباد تأسیس شد و عباس‌آباد 182 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول