اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبگرم:

تجلیل از شهدا محدود به بنیاد شهید نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبگرم گفت: تجلیل از شهدا محدود به بنیاد شهید نبوده و همه باید برای تجلیل از خانواده‌های شهدا تلاش کنند.

تجلیل از شهدا محدود به بنیاد شهید نیست

حجت‌الاسلام علی صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبگرم با تبریک سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: احیای سنت‌های اسلام از ابتکارات و خلاقیت‌های خاصه امام‌ خمینی (ره) معمار کبیر جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه شهر آبگرم افزود: امام‌ خمینی (ره) با تدبیر و روحیه حکمت خویش سنت‌های دینی را از متون اسلامی استخراج و آنها را احیا کرد.

وی پیرامون گرامیداشت شهید و شهادت در دوران پیامبر تصریح کرد: پیامبر اسلام پس از جنگ‌های احد و بدر بود که نهادی را در همان دوران برای گرامیداشت خانواد‌ه‌های شهدا و حمایت از تمام آنها تأسیس و بنا نهادند.

امام جمعه شهر آبگرم ادامه داد: این سنت حسنه تنها در زمان پیامبر پیگیری شد و از آن دوران به‌ بعد تا دوران نهضت امام‌ خمینی (ره) هیچ‌گاه به‌ این نهاد ارج داده نشد.

صالحی ترویج فرهنگ شهادت و حمایت از خانواده‌های شهدا را از وظایف کنونی تمام مسئولان برشمرد و تصریح کرد: شناسایی خانواده‌های شهدا و دستگیری از آنان در اموری است که بنیاد شهید باید آن را پیگیری و به انجام برساند.

وی مجموعه کنونی بنیاد شهید و امور ایثارگران را نهادی فعال، پر برکت و از حامیان اصلی خانواده‌های شهدا ارزیابی و تصریح کرد: تجلیل از خانواده‌های شهدا باید همواره در کانون توجه و عنایت تمام ملت قرار داشته و پیگیری شود.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول