اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی خبر داد

برگزاری همایش نخبگان شاهد و ایثارگر در سالروز تاسیس بنیاد شهید

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی گفت: همایش نخبگان شاهد و ایثارگر در سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ۲۱ اسفند‌ماه برگزار می‌شود.

برگزاری همایش نخبگان شاهد و ایثارگر در سالروز تاسیس بنیاد شهید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عابدین عابدی مقدم ظهر امروز به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران برای 22 اسفندماه،‌ سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت مقام شهید برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است.

وی افزود: در روز دوشنبه 21 اسفند‌ماه برنامه انتشار بروشور الکتریکی را از طریق اتوماسیون اداری به صورت کشوری داریم.

عابدی‌مقدم با بیان اینکه عصر 21 اسفندماه سال جاری، برگزاری همایش نخبگان شاهد و ایثارگر را در برنامه داریم، خاطرنشان کرد: این همایش در هتل ثامن‌الائمه(ع) برگزار می‌شود و با سخنرانی استاندار خراسان‌رضوی همراه است.

وی ادامه داد: در حوزه ورزش نیز از تاریخ 21 لغایت 24 اسفندماه مسابقات ورزشی در تجلیل از مقام شامخ شهدا در رشته‌های تیراندازی، شنا، ویلچر و بوچیا با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به قرائت زیارت عاشورا در صبح روز 22 اسفندماه در محل جبل‌النور کوهسنگی، گفت: این برنامه با حضور مسئولان بنیاد شهید استان و مناطق سه‌گانه مشهد برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین در روز 22 اسفندماه از همسران جانبازان 50 درصد به بالا در محل هتل سحاب مشهد قدردانی می‌شود، قابل ذکر است که همزمان با برگزاری مراسم تقدیر از همسران جانبازان، 100 طلبه خواهر خارجی نیز در گلزار شهیدان خواجه‌ربیع مشهد برای تقدیر و تکریم از مقام شامخ شهدا حضور می‌یابند.

عابدی‌مقدم ادامه داد: همزمان با سالگرد تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در روز سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه، دیدار با 30 تن از خانواده‌های شهدای 22 اسفندماه زیرپوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک مشهد در دستور کار است.

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی تصریح کرد: پخش کلیپ ویژه شهدا از شبکه استانی خراسان‌رضوی و فضاسازی مساجد و برگزاری صبحگاه مشترک برای تجلیل از مقام شهدا از دیگر برنامه‌های روز 22 اسفند‌ماه است.

وی از تجلیل 600 دانش‌آموز طرح پراکنده (‌فرزندان شهید، جانباز و آزاده) یاد کرد و افزود: این مراسم تجلیل چهارشنبه 23 اسفند‌ماه در محل سالن تربیت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

عابدی‌مقدم تاکید کرد: دیدار با خانواده‌های شهدای شاخص و برگزاری یادواره شهدای کارمند از دیگر برنامه‌ها برای 24 اسفند‌ماه سال جاری است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: در روز 25 اسفندماه برگزاری کوهپیمایی با حضور بیش از پنج هزار خانواده شهید و ایثارگر از مناطق سه‌گانه مشهد و دیگر مردم شهیدپرور را در ارتفاعات هاشمیه و قرائت دعا ندبه و همچنین تجلیل از قهرمانان و نام‌آوران ورزشی شاهد و ایثارگر سال‌ 92 را خواهیم داشت.

عابدی‌مقدم یادآور شد: در روز پایانی، 26 اسفند‌ماه جشن ممتازان 700 نفر از فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان 50 درصد به بالا در مرکز تربیت معلم شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70023/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول