اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پذیرش و امور اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران:

خدمت بنیاد شهید با دیگر اداره‌ها تفاوت دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل پذیرش و امور اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید به خانواده شهدا خدمت می‌کند که با خدمات اداره‌ها تفاوت دارد.

خدمت بنیاد شهید با دیگر اداره‌ها تفاوت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید منصور میر مرادی بعد از ظهر امروز در مراسم سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: خدماتی که بر اساس اساسنامه انجام می‌شود حد و اندازه دارد، اما خدمتی که بی‌اساسنامه است پایانی ندارد.

وی افزود: بنیاد شهید منت می‌کشد و خدمت می‌کند و خدمت خود را مصداق مشارکت در فعل خیر می‌داند.

میر مرادی تصریح کرد: استکبار برای حفظ منافع نامشروع و استیلای خود از هیچ توطئه‌ای رویگردان نیست و در این مصاف فعالیت بنیاد شهید در حفظ ارزش‌ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مهم است.

رئیس هیئت مدیره صندوق قرض‌الحسنه شاهد و ایثار اضافه کرد: کسی منکر آن نیست که مشکلاتی در کشور وجود دارد که گاه ناشی از تدابیر و عملکرد قوای سه‌گانه است اما مردم به اصل نظام وفادار هستند و بارها و بارها ثابت کرده‌اند که هر جا منافع و مصلحت نظام ایجاب کند با قدرت در صحنه حاضر هستند.

بنیاد شهید افضل نهادها است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز در این مراسم بیان کرد: همان‌طور که حضرت امام (ره) بیان کردند این نهاد، افضل نهادها است چرا که به افضل‌ترین قشرها خدمت می‌کند.

محمود پاکدل افزود: بنیاد شهید از نهادهای زائیده انقلاب بوده و اساسنامه آن از طرف امام تقریر شده است.

وی ایفای مسئولیت در بنیاد شهید را بسیار خطیر توصیف کرد که زمینه اعتلا و قرب الهی است و در عین حال می‌تواند فنا و دوری از خداوند را سبب‌ساز شود.

انتهای پیام/2448/ق20/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول