اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پلدختر:

اشاعه فرهنگ شهید و شهادت وظیفه بنیاد شهید است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پلدختر گفت: اشاعه فرهنگ شهید و شهادت وظیفه بنیاد شهید است.

اشاعه فرهنگ شهید و شهادت وظیفه بنیاد شهید است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پلدختر، غلامعلی محمودوند امروز در واکنش به درج خبری با عنوان قهر مسئولان بنیاد شهید پلدختر با مردم و اصحاب رسانه در گفت‌وگوی اختصاصی با فارس گفت: رسالت یک روزنامه‌نگار بیان شفاف اخبار و رویدادها و همچنین انعکاس مسائل و مشکلات جامعه به دور از هرگونه منافع شخصی، گروهی و سیاسی است.

محمودوند تصریح کرد: اولویت اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پلدختر تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همچنین اشاعه فرهنگ شهید و شهادت است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پلدختر گفت: حال جای تامل است که چگونه با عدم دعوت از تمامی خبرنگاران در مناسبت‌های مختلف توسط این اداره به یک باره اشاعه فرهنگ شهید و شهادت توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پلدختر توسط افرادی که سابقه خوبی نزد جامعه ندارند! کتمان و نادیده گرفته می‌شود.

وی گفت: اگر عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران واقعا مورد رضایت نبود، می‌بایست نظر واقعی دیگر خبرنگاران شهرستان در گزارش لحاظ می‌شد، نه نظر یک خانواده.

محمودوند گفت: طی نامه مدیرکل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان به ‌دلیل برخی مصالح و محدودیت‌ها فقط فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در بیان گزارش عملکرد اداره با حضور امام جمعه معظم و فرماندار محترم تنها از خبرنگار صدا و سیما آن هم در دقایقی محدود دعوت به عمل آمد.

محمودوند با تاکید بر تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران افزود: بنا به گفته امام جمعه محترم شهرستان، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پلدختر تنها اداره‌ در استان است که هیچ‌گونه شکایت و گلایه‌ای از سوی مردم تاکنون علیه آن مطرح نشده و برهمین اساس وی بارها از عملکرد این اداره ابراز خرسندی نموده‌اند.

وی در پایان تعهد، صداقت و شجاعت را شاخصه یک خبرنگار مردمی و متعهد دانست و گفت: لازم است خبرگزاری‌ها و اصحاب رسانه در درج و انعکاس اخبار و رویدادها اغماض و منافع شخصی را در نظر نگرفته و به رسالت اصلی خود عمل کنند.

انتهای پیام/2304/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول