اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی خبر داد

پرداخت وام خود‌اشتغالی به 200 متقاضی زیر‌پوشش بنیاد شهید

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از پرداخت وام خود‌اشتغالی به 200 نفر از متقاضیان زیر‌پوشش این نهاد در سال جاری خبر داد.

پرداخت وام خود‌اشتغالی به 200 متقاضی زیر‌پوشش بنیاد شهید

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: این تسهیلات از محل اعتبارات استانی به مبلغ 20 میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: اداره اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همچنین در سال جاری تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی به 266 نفر، وام خود‌اشتغالی براساس کارگروه اشتغال مرکز به 785 نفر و وام خود‌اشتغالی از محل وجوه اداره شده به شش نفر را پرداخت کرده و زمینه استخدام هزار و 290 نفر را در دستگاه‌های دولتی و ملی فراهم کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اشاره به وجود 625 گلزار در استان خاطر‌نشان کرد: واحد امور گلزار مطهر شهدای استان مرکزی با هدف شناسایی و زمان‌بندی ساماندهی قبور مطهر شهدا اقدام به مرمت و ساماندهی در راستای حفظ و نگهداری آنها می‌کند که در این راستا از 625 گلزار استان 382 گلزار را ساماندهی کرده و 16 گلزار را نیز در دست اقدام دارد.

هنرمند ادامه داد: همچنین از 5 هزار و 414 مزار موجود در استان 2 هزار و 487 مزار ساماندهی شده است.

به گفته وی، واحد امور گلزار مطهر شهدای استان به دلیل اقدامات ارزنده صورت داده از رتبه 25 کشوری به رتبه پنج ارتقا یافته است.

هنرمند همچنین از کسب رتبه دومی واحد مناسب‌سازی محیط در کشور خبر داد و گفت: این واحد به منظور اصلاح محیط و تدارک وسایل حمل و نقل و همچنین روان‌سازی فضا و ساختمان‌های اداری با تشکیل کارگروه‌های استانی در سطح دستگاه‌ها و عادی جلوه‌ دادن معلولیت در فضای مسکن شخصی جامعه هدف تلاش دارد تا شرایط استقلال فردی جانبازان را فراهم سازد و رتبه دوم را در سطح کشور کسب کرده است.

انتهای پیام/87001/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول