اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف شهرستان ابهر خبر داد

بازدید 4 هزار نفر از بقاع متبرکه شهرستان ابهر

رئیس اداره اوقاف شهرستان ابهر از بازدید 4 هزار نفر از بقاع متبرکه شهرستان ابهر از آغاز تعطیلات تا پایان روز هشتم فروردین ‌ماه خبر داد.

بازدید 4 هزار نفر از بقاع متبرکه شهرستان ابهر

حجت‌الاسلام علی الله‌وردی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری یکی از عمده طرح‌های اجرایی اداره اوقاف در طول سال است، اظهار داشت: این طرح در ایام نوروز اجرایی می‌شود و خوشبختانه سال به سال بر تعداد گردشگران مذهبی که در جوار بقاع حضور پیدا می‌کنند، افزوده می‌شود.

رئیس اداره اوقاف شهرستان ابهر با اشاره به اینکه امسال نیز 4 هزار نفر گردشگر مذهبی در جوار بقاع متبرکه شهرستان ابهر از جمله امامزاده اسماعیل (ع) این شهرستان حضور پیدا کردند، ادامه داد: یکی از دلایل استقبال مسافران و گردشگران مذهبی اطلاع‌رسانی مطلوب صورت گرفته توسط اداره اوقاف است.

وی در ادامه با اشاره به سایر اقدامات صورت گرفته توسط اداره اوقاف شهرستان ابهر در قالب طرح آرامش بهاری خاطرنشان کرد: برپایی غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی از دیگر اقداماتی است که در این راستا صورت گرفته است.

الله‌وردی با اشاره به استقبال مطلوب گردشگران مذهبی از برپایی غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی افزود: با آمار گرفته شده تعداد گردشگران مراجعه‌کننده به این غرفه‌ها نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

وی با اشاره به برپایی غرفه کودک در بقاع متبرکه این شهرستان گفت: از آغاز اجرای طرح آرامش بهاری تا هشتم فروردین امسال، 600 نفر از غرفه کودک بازدید کرده‌اند.

رئیس اداره اوقاف شهرستان ابهر به برپایی خیمه‌های معرفت اشاره کرد و گفت: با برپایی این خیمه‌ها در بقاع متبرکه و بقاع شاخص و نیز اعزام مبلغان توانمند در راستای سطح دینی و معرفتی زائران و مجاوران و انس هر‌چه بیشتر جوانان و نوجوانان با روحانیت و پاسخگویی به سئوالات شبهات و راهنمایی به مراجعان تلاش می‌شود.

الله‌وردی در پایان به برگزاری سوگواره یاس نبوی اشاره کرد و افزود: این برنامه نیز با حضور سخنرانان، برگزاری مراسم مداحی و. ... اجرا می‌شود.

انتهای پیام/73005/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول